41 Reacties

2 weken geleden

Hartverscheurend. Heel veel sterkte! 🥺🍀
Ik heb ook vandaag te horen gekregen dat er geen kloppend hartje te zien is. Dus ik voel je pijn. Ik ga dezelfde ‘wacht’ in. Veel sterkte ❤️

2 weken geleden

Heel veel sterkte ❤️

2 weken geleden

Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte gewenst.

2 weken geleden

Sterkte allebei, wat enorm schrikken en verdrietig!!

2 weken geleden

Sterkte♥️
Heel veel sterkte, ik heb ook gisteren te horen gekregen dat er geen kloppend hartje meer is met 9 weken. Waarschijnlijk precies 1 dag voor de echo gestopt. Ik krijg een afspraak voor medicatie om de miskraam op te wekken.

2 weken geleden

Idem hier, gisteren een echo bij 7+6 en het was gestopt met groeien. Nu wachten tot de miskraam komt 😢. De wereld stort even in voor ons.

Reactie op InspirerendeTijgeroog958481

Heel veel sterkte, ik heb ook gisteren te horen gekregen dat er geen kloppe ...
Wat erg, heel veel sterkte ❤️ wat erg dat we in hetzelfde schuitje zitten.
Idem hier, gisteren een echo bij 7+6 en het was gestopt met groeien. Nu wac ...
Zoveel sterkte gewenst. Zo erg ❤️ ik voel je pijn.

2 weken geleden

Ik heb het ook vandaag te horen gekregen, vol verwachting naar de echo afspraak en met een bak verdriet naar huis. Ik ben de bank niet meer afgekomen. Afwachten nu.. Sterkte allemaal 😢😢❤️❤️

2 weken geleden

Ook ik heb afgelopen dinsdag dit verdrietige bericht gekregen met 9 weken, nadat we in augustus al een miskraam bij 6+4 hebben gehad. Deze sloeg wel even in als een bom maar de onzekerheid en het wachten op de miskraam zelf vind ik toch wel erg intens. Heel veel sterkte voor iedereen die hier doorheen gaat 🤍

2 weken geleden

Hoihoi! Vanmorgen helaas ook te horen gekregen dat het niet goed is. We zouden nu 8 weken zwanger zijn van een tweeling, maar het is blijkbaar na een paar weken al gestopt met groeien. Nu wachten tot het van zelf gaat bloeden en anders moet het volgende week weg gehaald worden.

2 weken geleden

Sterkte allemaal. Heb dit in augustus gehad en kan jullie alleen maar aanraden om de ruimte te nemen voor herstel, zowel fysiek als emotioneel. Dus vrij van werk en verplichtingen en zoveel ruimte nemen als nodig. Veel sterkte allemaal, hopelijk is jullie snel een gezonde zwangerschap gegund 😘

2 weken geleden

Ik heb vandaag ook dit nieuws gekregen met 11 weken, het kindje is gestopt met groeien met 10 weken 🤍

2 weken geleden

Reactie op Lampies

Sterkte allemaal. Heb dit in augustus gehad en kan jullie alleen maar aanra ...
Hoe gaat het nu met je?

2 weken geleden

Wij hebben maandag een gesprek in het ziekenhuis en dan start ik met medicatie. Ik was zwanger na IVF, dit valt heel zwaar. Het was mijn eerste zwangerschap, ik ben al 40 jaar en de moed zakt weg.

2 weken geleden

Wat een verdriet voor iedereen hier, heel veel sterkte! 💫

2 weken geleden

Wat verdrietig. Ik heb woensdag ook te horen gekregen bij 9 weken dat de ontwikkeling is gestopt met 6.5 week. Het was echt donderslag bij heldere hemel. Het voelde allemaal zo goed. Ik zit dus ook in de wachtkamer tot het op gang komt. Veel sterkte!

2 weken geleden

Hoe gaat het nu met je?
Goed hoor, inmiddels 11 weken zwanger en tot nu toe goede echo's. Hopelijk is jullie snel hetzelfde gegund.