11 Reacties

Hee,, jaa ik heb precies hetzelfde. Ik ben nu voor de 2de keer zwanger en bij me vorige zwangerschap had ik wel symptomen maar bij deze zwangerschap heb ik ook alleen zware vermoeidheid. Maar elke zwangerschap is anders dus ik maak me persoonlijk zelf niet bang maar is makkelijker gezegd dan gedaan🙈

3 dagen geleden

Ik heb ook echt amper klachten! Zit nu op vijf weken, behalve af en toe was rugpijn is dat het.. 😊

3 dagen geleden

Hier ook! En ook 23 december pas de echo.. duurt lang he 😪

3 dagen geleden

Reactie op Helowtjess

Hier ook! En ook 23 december pas de echo.. duurt lang he 😪
Ja, de dagen gaan heel langzaam🫣

3 dagen geleden

Hier ook ! 😅

3 dagen geleden

Ik ben op 6+2, pijnlijke borsten, vermoeid, slecht slapen, krampen in rug en benen. Eerste echo pas de 30ste. Jezelf niet gek maken is zo lastig. Maar met de intake de 19de ga ik toch vragen of ze niet even kunnen checken of er een hartslagje zit🙈 geeft iets meer rust denk ik

3 dagen geleden

Reactie op TessaE1994

Ik ben op 6+2, pijnlijke borsten, vermoeid, slecht slapen, krampen in rug e ...
Heb jijdan nog apart intake? Ik ben morgen ongeveer 6 weken en heb de 30e pas allereerste afspraak staan. Is pas met 8,5 week, maar ze doen het hier ook niet echt voor de 8 weken volgens mij. Vind eigenlijk dat de rest zo supervroeg moet allemaal?😅

3 dagen geleden

Reactie op Nicole234

Heb jijdan nog apart intake? Ik ben morgen ongeveer 6 weken en heb de 30e p ...
De intake is bij mijn vk blijkbaar apart van de eerste echo. Een gesprek van 45 minuten om de gehele gezondheid van mijn kant en mn partners kant van de familie in kaart te krijgen. En verder geen idee, ga het zien de 19de. Ik heb 30 dec met 7+3 de eerste echo

3 dagen geleden

Reactie op TessaE1994

De intake is bij mijn vk blijkbaar apart van de eerste echo. Een gesprek v ...
Ik bedoel 8+3 de eerste echo

3 dagen geleden

Reactie op TessaE1994

De intake is bij mijn vk blijkbaar apart van de eerste echo. Een gesprek v ...
Oww oke..ik heb daar online een lijst voor moeten invullen..

3 dagen geleden

Reactie op Nicole234

Oww oke..ik heb daar online een lijst voor moeten invullen..
Ja ik heb dat ook moeten doen maar alsnog een gesprek. Ergens natuurlijk fijn want je maakt ook meteen kennis met de vk. Ipv meteen komen voor een echo die wss nog inwendig is. Ik ga het zien de 19de, ergens hoop ik dat ze toch opzoek gaan naar een hartslagje. Zou fijn zijn voor de feestdagen