Hoi allemaal,
Na jaren kom ik er net achter de ik mega pril zwanger ben. 6 dagen na terugplaatsing van een 5 daagse. Ik merk dat ik zo onrustig ben en dat ik het er over wil hebben met dames die dit ook meemaken.
Ik ga keihard duimen dat het goed blijft gaan 🥺
Gefeliciteerd!
Ik ben ook zwanger na mijn 2de isci poging op 17 november. Ben 2x bloed gaan prikken en mijn hcg was gestegen! Het blijft zo spannend. Ben de eerste echo op 15 december
Gefeliciteerd!
Ik ben ook zwanger na mijn 2de isci poging op 17 november. ...
Oh wauw gefeliciteerd!😘
Heb jij ook vroeg getest?
Ik heb meteen spijt dat ik het heb gedaan , ook weer niet want heb nog nooit een positieve test gehad. Maar tot aan die test datum wordt het pittig denk ik
Ik heb op 4 november een cryo terugplaatsing gehad. In juni had ik een verse terugplaatsing gekregen maar dat is een miskraam geworden met 7 weken.
A.s. vrijdag ben ik als het goed is weer 7 weken en ook gelijk mijn echo en ik vind het dood eng.
Hier vandaag positief getest na 1e cryo terugplaatsing na icsi behandeling. Zo gek om na jaren proberen en traject nu ineens zwanger te zijn! Heb 22 december 1e echo. Spannend allemaal!
Lastig hè om te wachten haha!
Ik merk dus dat ik zo bang ben dat het te vr ...
Ja ik vind het ook heel eng. Heb 1.5 jaar geleden een miskraam gehad en nu eindelijk een positieve test. Heb nul klachten dus denk constant dat het mis is
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik weet sinds zaterdag ook dat ik zwanger ben van een 5 daagse, van terugplaatsing nummer 8 2e ronde ICSI. 1 keer een biochemisch zwangerschap gehad dus vind het heel spannend🤞
Gefeliciteerd iedereen! Ik ben ook zwanger van mijn 2de terugplaatsing ivf. Eerste was ik ook zwanger maar helaas een missed abortion. Begin van het jaar ook een missed abortion gehad dus extra spannend nu!
Misschien een gekke vraag 🙈 maar hebben jullie last van andere kleur afscheiding? 🙈 ik heb het niet de hele dag vooral einde van de dag althans de laatste 3 dagen, en vanmorgen na het lopen na mijn werk. Het maakt me best onzeker 🙈