10 Reacties
4 dagen geleden
Hi mama,
Ik zit precies in hetzelfde schuitje! Ik zou ook rond juni/juli klaar moeten zijn met mijn bbl studie als verpleegkundige. Ik ben zelf ook zoekende van hoe en wat. Ik hoop dat we misschien andere mama’s hun advies kunnen volgen 🤍 Alles komt goed, zeker weten! Fijne zwangerschap gewenst 🧸
4 dagen geleden
Reactie op Eleonora13
Hi mama,
Ik zit precies in hetzelfde schuitje! Ik zou ook rond juni/juli kl ...
Wat fijn on te horen dat ik niet de enige ben… hoop inderdaad dat we wat advies kunnen opvolgen. Hoe dan ook, komt het inderdaad goed! Jij ook een fijne zwangerschap en succes met het afstuderen!🍀❤️
4 dagen geleden
Ik zit momenteel in mijn 2e jaar van de bachelor rechtsgeleerdheid op de Universiteit van Amsterdam. Ik ben nu 7 weken zwanger en vind het ook echt heel spannend om op een gegeven moment met een buik naar school te moeten.. Ik ben zelf bijna 24 jaar, en ik vind dat wel een mooie leeftijd, maar dat haalt niet weg dat ik bijvoorbeeld ook met mensen in de klas zit die net van de middelbare school afkomen en rond de 17/18 zijn.
Ik heb er zelf wel vertrouwen in dat alles goed gaat komen en ik geloof dat jij dat ook mag doen! 🩷 Het zal ongetwijfeld wat zwaarder worden maar het is zeker niet onmogelijk! Ik ken ook 2 mensen die ook tijdens hun studie een kindje hebben gekregen en het succesvol hebben afgerond.
Ik heb zo meteen een gesprek met mijn studieadviseur over mijn zwangerschap dus ben benieuwd wat daar uitkomt :)
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoelang je nog moet studeren?
4 dagen geleden
Reactie op eKomodo304632294929
Ik zit momenteel in mijn 2e jaar van de bachelor rechtsgeleerdheid op de Un ...
Ik begrijp je gevoel helemaal…Ik vind het ook erg spannend om met een buik naar school/stage te moeten. Ik zelf ben heel blij met mijn zwangerschap en maakt het mij niet uit dat ik nog studeer. Ik ben gewoon bang voor alle reacties, ookal weet ik dat ik me er niks van moet aantrekken.
Heel mooi om te horen dat je er vertrouwen in hebt, blijf dat zo houden!! ❤️
Ik word over 2 weekjes 23 jaar en ik zit nu in mijn 3e jaar van het hbo. Ik vind onze leeftijd ook een hele mooie leeftijd!
Ik wens jou heel veel succes straks met je gesprek, je kan het! Laat je even weten hoe je het hebt ervaren? 🥰
3 dagen geleden
Hier geen ervaring maar bewondering voor jullie! Het gaat zoals het komt. Het komt vaker voor en jullie zijn geen 17 of 18. Dus lekker van genieten en hopelijk lukt het in combinatie met jullie studies!
3 dagen geleden
Reactie op WelgemanierdeVlakte342220
Ik begrijp je gevoel helemaal…Ik vind het ook erg spannend om met een buik ...
Ja ik heb precies hetzelfde! Ik ben super blij met mijn zwangerschap en kan niet wachten om mijn baby te verwelkomen. Maar ik ben zelf ook bang voor reacties van anderen…
Mijn gesprek ging super goed trouwens! Ik heb een hele lieve vrouw gesproken en er zijn veel mogelijkheden. Zoals bijvoorbeeld een half jaar laten starten dus in februari ipv september (als ik bevallen ben). Ook heb ik de mogelijkheid om maar 1 vak per periode te volgen ipv 3. En ze vertelde dat er zelfs een kolfruimte aanwezig is op mijn school!
3 dagen geleden
Reactie op Helowtjess
Hier geen ervaring maar bewondering voor jullie! Het gaat zoals het komt. H ...
Bedankt voor je lieve woorden! 💖
Dat doet me goed 😊
gisteren
Reactie op eKomodo304632294929
Ja ik heb precies hetzelfde! Ik ben super blij met mijn zwangerschap en kan ...
Wat fijn dat het gesprek goed is gegaan ❤️ linksom of rechtsom het komt allemaal goed, ik wens je een fijne zwangerschap en succes met je studie!
gisteren
Reactie op Helowtjess
Hier geen ervaring maar bewondering voor jullie! Het gaat zoals het komt. H ...
Dankjewel voor je mooie woorden❤️