9 Reacties

10 uur geleden
Wij gaan nu voor een 7 zits. Precies vanwege hetzelfde “probleem” onze oudste is 4 maar echt een kleintje (95cm max).. dus verwachten dat ze de komende tijd nog in een autostoel moet.
Het was een kind voorin en een ouder in het midden
Of
Een 7 zits😫
Aangezien ik de ouder ben die dan de komende jaren in t midden zal zitten heb ik toch maar een 7 zits geopperd. Overigens hebben wij ook een golf, maar vrienden met hetzelfde probleem hebben een tiguan en ook bij hen is het krapjes.

9 uur geleden
Wij gaan wat later dit jaar even stoelen passen in onze skoda. De oudste komt denk ik in het midden, en de baby achter de bijrijder. We willen het liefst de beide aan de zijkant met isofix, dus hoop dat dat gaat lukken. We wachten nog even in de hoop dat de jongste dan naar de verhoger van de oudste met gordel mag, die is flink smaller dan de stoel waar hij nu in zit.
In mijn autootje (peugot 307) ben ik altijd alleen, dus dan gaat de oudste (4 op zitverhoger) voorin of de maxi cosi voorin.

8 uur geleden
Misschien niet wat je wilt horen(en er zijn vast goedkopere oplossingen). Ook wij verwachten de derde. Ik vind het belangrijk dat onze oudste zo lang mogelijk in een volwaardige autostoel kan. En aangezien onze auto toch echt "op" was, zijn we voor een nieuwe gegaan: een 7-zitter

8 uur geleden
Reactie op OndernemendeFeniks852351
Misschien niet wat je wilt horen(en er zijn vast goedkopere oplossingen). O ...
We geven hem trouwens al uitgetest met 3 kinderen en het is echt wel super fijn om de ruimte te hebben.

6 uur geleden
Reactie op Ylss
Ben ook bang dat we deze keus maken.. maar dacht misschien heeft iemand nog ...
Als je Isofix op de bijrijder stoel hebt, kun je de oudste in een stoelverhoger met rugleuning (volgens mij een klasse 3 stoel?) voorin zetten en de twee jongste achter met een van de ouders tussenin. Maar wel even testen of dat überhaupt comfortabel is

5 uur geleden
Ik kwam laatst ergens Multimac tegen. Een soort achterbank opzetstuk voor 3 of meer kinderen. Geen idee wat het kost!

3 uur geleden
Reactie op OndernemendeFeniks852351
Als je Isofix op de bijrijder stoel hebt, kun je de oudste in een stoelverh ...
In een golf variant is dat niet te doen. We hebben het geprobeerd maar de ruimte in het midden tussen twee autostoelen is in de golf variant echt krap. Wij hebben daarom deze auto ook omgeruild voor een 7 zitter.