28 Reacties
5 dagen geleden
Hoi, ik heb precies hetzelfde op het moment. Ik ben 32+3 en eind september bij babydump een kamer besteld. Die zou 2 weken later geleverd worden, maar inmiddels al een paar keer vertraagd. Laatste mail die ik had gekregen zei dat die tussen 3-7 nov op voorraad zou zijn, maar niets meer gehoord.. op de website staat dat de kamer pas 21 nov weer leverbaar is. Ook ik word waarschijnlijk half december ingeleid en krijg hier toch wel stress van nu pff!
Ik had wel begrepen dat je ze in zo’n situatie kan bellen en vragen om leenmeubels tot je eigen meubels leverbaar zijn. Wij kunnen evt nog de commode van onze oudste gebruiken tijdelijk, maar wellicht is dit wel een optie voor jullie.
5 dagen geleden
Reactie op Goodledoodle
Hoi, ik heb precies hetzelfde op het moment. Ik ben 32+3 en eind september ...
*begin september besteld bedoelde ik, niet eind haha
5 dagen geleden
Reactie op Goodledoodle
*begin september besteld bedoelde ik, niet eind haha
Ook de Salerno dan toevallig? Vreselijk he!! Dat van de leenmeubels heeft ze mij niet aangeboden, als het er de 21e nog niet is zal ik daar naar informeren bedankt voor de tip! En als het er wel is hoop ik dat ze wel een beetje meedenken met ons die al bijna zijn uitgerekend! 😭
5 dagen geleden
Reactie op DuurzameKei257590
Ook de Salerno dan toevallig? Vreselijk he!! Dat van de leenmeubels heeft ...
Ja ook de salerno haha. Ik heb toevallig net een mail gekregen met bezorgafspraak, maar daar staat dat de ledikant en commode nog niet leverbaar zijn..?
Alleen de kast dus die ze gaan leveren? Ik ga ze maar even bellen.
5 dagen geleden
Reactie op Goodledoodle
Ja ook de salerno haha. Ik heb toevallig net een mail gekregen met bezorgaf ...
Oke ze vertelde dat ze volgende week alles binnen krijgen. Ik heb de bezorgafspraak nu gepland op 21 nov, dan zou de hele kamer binnen moeten zijn. Hoop dat jouw order ook bij de levering van volgende week zit!!
5 dagen geleden
Wat ontzettend vervelend voor jullie!!
Misschien ter relativering: wij moeten nog gaan verbouwen. Ons kindje gaat dus in het begin bij ons op de kamer slapen (we hebben een cosleeper). Ik heb een deel van onze kast vrijgemaakt voor de kleertjes ed.
Misschien helpt het jullie om een back-up plan te hebben? Toen ik eenmaal kleertjes kon gaan inruimen, verdween ook een groot deel van mijn stress ;).
In het begin heb je niet veel meer nodig dan een fijne slaapplek en een plek om te verschonen (aankleedkussen, maar dat kan ook op bed).
Sterkte dames!
5 dagen geleden
Geen ervaring mee, kan me voorstellen dat dit echt mega shit is en dat het voor stress zorgt! Geen idee hoor: maar misschien helpt het om (2e handschoenen?) een wiegje aan te schaffen en die bijv bij jullie op de kamer te zetten en daar een lekker hoekje te maken? Kan je toch lekker nestelen. Snap dat het niet voldoende is, maar misschien helpt het iets
5 dagen geleden
Reactie op Goodledoodle
Oke ze vertelde dat ze volgende week alles binnen krijgen. Ik heb de bezorg ...
Dan ga ik morgen ook nog maar eens terugbellen, want ik kreeg vanmorgen niks meer dan excuses en vervelend maar we weten nog niks en kunnen nog niks plannen 🙈
5 dagen geleden
Hier hetzelfde met een box bij BabyDump en een ledikant bij BabyPark! In sommige gevallen zal het voor het bedrijf echt overmacht zijn, maar juíst met dit soort meubels verwacht je dat er rekening gehouden wordt met geboorte en de tijdsdruk die er vaak aan zit... Straks moet je bij 12 weken zwanger al gaan bestellen omdat het er anders niet op tijd is, beetje raar!
5 dagen geleden
Ik zou het annuleren en lekker naar de Ikea rijden. Daar hebben ze prima babymeubels en je kunt ze meteen meenemen. Ik zou anders echt gek worden. Onze nieuwe commode staat al sinds ik zo'n 20 weken zwanger was en het ruikt nog steeds een beetje nieuwig. Ik vind het zelf wel fijn als de ergste nieuwgeur er een beetje uit is voor de baby komt.
5 dagen geleden
Reactie op Anoek1007
Ik zou het annuleren en lekker naar de Ikea rijden. Daar hebben ze prima ba ...
Dit was ook mijn gedachte!!
5 dagen geleden
Reactie op Schaap1405
Hier hetzelfde met een box bij BabyDump en een ledikant bij BabyPark! In so ...
Helemaal mee eens en daar lijkt het wel op inderdaad!
5 dagen geleden
Reactie op Anoek1007
Bedankt voor de tip! Mijn man heeft vanmiddag ook weer gebeld en nu hebben ze het ineens over 10 november.. beetje apart dat iedereen die belt een ander antwoord krijgt, maar we wachten dat nog even af en anders gaan we dat wel doen ja!
5 dagen geleden
Hier hetzelfde verhaal met commode en kast Salerno. Afgelopen maandag gebeld en kreeg te horen dat het per 21 november leverbaar was. Gevraagd of het eventueel nog kosteloos geannuleerd kon worden, dat was geen probleem. Dus opzoek gegaan naar een andere commode en kast en een leuk alternatief gevonden op de website van Babypark. Hen eerst gebeld, verhaal uitgelegd en gevraagd hoe snel zij verwachten dat 'op voorraad' geleverd kan worden, en de medewerker heeft direct de bestelling voor mij doorgezet. Kreeg ook meteen een mail om een bezorgafspraak in te plannen en de commode/kast wordt a.s. dinsdag al bezorgd. Dus erg opgelucht nu.
5 dagen geleden
Hier hetzelfde gehad met kinderwagen van Babydump! 2 augustus (!!!) besteld en bleef maar vertragen. Ze zijn heel goed in verkopen maar minder goed in leveren
4 dagen geleden
Reactie op Anoek1007
Dit zou ik lekker doen. Maar ook omdat ik er gewoon klaar mee zou zijn. Verder eens met de andere opmerking dat baby eerst bij je op de kamer kan en je het kamertje vaak alleen gebruikt voor de commode in het begin (dus eventueel een paar laden in de eigen kast is ook een optie).
4 dagen geleden
Reactie op Irma137
Dit zou ik lekker doen. Maar ook omdat ik er gewoon klaar mee zou zijn. Ver ...
Hier trouwens herkenbaar ivm dat we nog bezig zijn met het kamertje verbouwen. Er staat wel een commode met alles klaar maar die staat in de rommelkamer waar je amper bij kunt dus ik mis het nestelen ook erg😆 het is wel onze derde dus dat maakt dat ik weet dat t wel goed komt maar het liefst wil je lekker kunnen rommelen in een kamer die af is natuurlijk.
4 dagen geleden
Hee! Wat vervelend. :( Bij mijn eerste kwam het kamertje ook met meerdere keren vertragingen (babypark) binnen, uiteindelijk drie weken voor de uitgerekende datum. Snap het gevoel dat je hebt heel goed. Uiteindelijk is het hier helemaal goed gekomen. Het kamertje stond binnen een dag op en was na 2 dagen helemaal gevuld. Daarna nog wat tijd voor de details etc. Daarnaast heeft de baby eigenlijk vooral de cosleeper en wat spullen nodig, dus in het ergste geval redt je het ook echt gewoon zonder kamer. Ik snap dat het fijner is om alles gewoon af te vinken, maar probeer de stress te voorkomen met de gedachte dat het echt goed komt en dat je kindje straks niks tekort zal komen!!
4 dagen geleden
Herkenbaar helaas! Ook ik heb hier besteld. 12 september. Er staat nu na 3 keer uitstellen dat het volgende week geleverd gaat worden.. Heb er een hard hoofd in of dit echt zo zal zijn.
4 dagen geleden
Ik heb ook veel gedoe gehad bij Baby Dump. Wij hadden in de zomer al van alles besteld daar (autostoel, kinderwagen, cosleeper etc). Begin oktober zou alles geleverd worden. Dus twee weken ervoor zou ik een mail krijgen om de bezorging te plannen. Toevallig was ik eind september nog in de winkel en toen verzekerden ze me dat alles goed zat. Ik heb toen zelfs nog wat dingetjes toegevoegd aan de bestelling. Op een gegeven moment hoorde ik maar niks. Dus ik weer langs de winkel.
Vertelde verkoper vol trots: jaa, als mensen hier komen zetten we de levertijd vaak flink ver vooruit zodat ze nog tijd hebben om na te denken. En nog niet lastiggevallen worden met inplan mails. En dan passen we het later aan. Dus dan doen we januari ‘26 bijv. Toen werd ik al wel lichtelijk nerveus. Ik dacht het zal toch niet dat ze dat bij mij ook gedaan hebben? Dus ik zei tegen de verkoper: maar ik beval in december en zou het deze maand krijgen. Toen werd hij lichtelijk nerveus 😅. Uiteindelijk kwam hij met een onzin verhaal dat alles voor ons ingepland stond voor november 2026. Was een foutje. Zo onlogisch? Eindstand: hij heeft het snel aangepast en ik kon snel een bezorgafspraak inplannen. Maar een deel van mijn lijst was niet leverbaar omdat ze het dus niet gereserveerd hadden voor me. Terwijl we juist zo vroeg hadden besteld om dat te voorkomen. Bij een deel vd spullen is nog steeds onbekend wanneer het geleverd kan worden..