23 Reacties

gisteren
Wat verschrikkelijk eng en spannend! Ik heb dit niet gehad maar snap je angst
Hopelijk is het geen miskraam en komt alles goed 🫶

gisteren
Ik heb vorige maand een miskraam gehad, begon bij mij met buikpijn af en toe. Na een uurt of 3 had ik inderdaad wat bloed zoals jij laat zien. Toen toch maar een cup omdat ik op het werk was. Die had aardig wat opgevangen eind van de dag. Was echt enorm donker rood en giga krampen die 4 dagen hebben aangehouden. Daarna bijna een week nog enorme spierpijn😞

gisteren
Reactie op Missterica
Ik heb vorige maand een miskraam gehad, begon bij mij met buikpijn af en to ...
Ik weet natuurlijk niet of het zich bij jou zo ontwikkeld, maar zo weet je wel een beetje wat zou kunnen... Hoop het uiteraard niet! Sterkte dames!!!

gisteren
Reactie op GaveTulp893641
Ik volg even, want precies hetzelfde hier
Oei nee!

gisteren
Snap dat t heel spannend is. Bij mijn mk begon het met bruinverlies wat daarna donkerrood werd.
Wij zullen nooit goed kunnen beoordelen wat dit zal zijn helaas.
Je mag altijd je verloskundige bellen voor advies he❤️.

gisteren
Reactie op GemoedelijkeMelodie492035
Snap dat t heel spannend is. Bij mijn mk begon het met bruinverlies wat daa ...
Ja ik snap het! Maar ik kan pas morgen ochtend bellen en hoop hier een beetje duidelijkheid te krijgen wat evt kan zijn

gisteren
Als behoefte hebt aan meer info, thuis arts is een goede betrouwbare site wat meer duidelijkheid kan geven. Maar kan misschien ook teveel informatie zijn

gisteren
Oei. Herkenbaar. Je zal flink in de rats zitten… De verloskundige zei tegen mij destijds dat het in zo’n vroeg stadium ook voor haar lastig te zeggen was welke kant het op gaat. Bloedverlies kan erbij horen. Ik moest het aankijken en ze gaf aan dat het 50/50 kans was. Ik hoop voor je dat je aan de goede kant van de 50/50 zit… 🍀

gisteren
Reactie op joanne83
Oei. Herkenbaar. Je zal flink in de rats zitten… De verloskundige zei tegen ...
Dit staat ook op thuisarts lees ik, en je hebt er zelf helemaal geen invloed op en je bent er niet verantwoordelijk. Totaal buiten je controle. Heel veel sterkte 🫶

gisteren
Inmiddels net nog eens naar toilet geweest, een kwartier later ongeveer.. maar nu niks meer..

gisteren
Bij mij niks in het ondergoed, echt enkel als ik geplast heb en afveeg sinds uurtje of 20.00 hoop dat het morgen magisch over is en anders moet het zich doorzetten. Want die limbo is verschrikkelijk. Ik hoop voor ons beide dat het toch ‘niks’ is en we in december een mooi kindje mogen verwelkomen 🍀🍀

19 uur geleden
Verschrikkelijk dat wachten en die onzekerheid. Ik snap je gevoel helemaal.
Ik en mijn man hebben IVF gehad en vorige week zondag een positieve test. Middenin de week 3 ochtenden bruine afscheiding. Gelukkig is dit ook weer weggegaan. Maandag of dinsdag nog getest en de test was positief.
Vanochtend bij het afvegen rode afscheiding
Die onzekerheid maakt je zo bang en onzeker. Het is iets wat we allemaal zo graag willen. Hopelijk zet het voor ons beide niet door en krijgen we in december allebei het mooiste cadeautje ooit!
Liefs

19 uur geleden
Reactie op GaveTulp893641
Bij mij niks in het ondergoed, echt enkel als ik geplast heb en afveeg sind ...
Bij mij sinds een uur of 21.00 uur gisterenavond. En eigenlijk ook niks in mn maandverband steeds als ik het afveeg inderdaad. Geen slierten of slijm?

19 uur geleden
Reactie op Olliebollie1989
Verschrikkelijk dat wachten en die onzekerheid. Ik snap je gevoel helemaal. ...
Oh jeetje die roze beuine afscheiding heb ik ook gehad dat was volgens mij bij mij de innestelingsbloeding. Daarna liepen mijn testen pas op

19 uur geleden
Verschrikkelijk dat wachten en die onzekerheid. Ik snap je gevoel helemaal. ...
En vanmorgen ook rood? Maar ook niks in je ondergoed? Geen buikpijn? Geen stolsels?

19 uur geleden
Reactie op mamaSharona van..
En vanmorgen ook rood? Maar ook niks in je ondergoed? Geen buikpijn? Geen s ...
Na vorige week 3 dagen bruine afscheiding te hebben gehad, alleen in de ochtend en met alleen het afvegen inderdaad, had ik nu al 4 dagen normale afscheiding bij het afvegen.
Tot vanochtend, toen was er een klein spoortje rood, maar wel echt in de afscheiding en een beetje rozig bij het afvegen

19 uur geleden
Na vorige week 3 dagen bruine afscheiding te hebben gehad, alleen in de oc ...
Buikpijn heb ik al vanaf het begin. Geen stolsels en niets in ondergoed