11 Reacties

5 dagen geleden
hoi hoi, ik ben toevallig ge de topt toen ik paar weken zwanger was, mijn dochter is 2 jaar geworden en ik zei we doen nu alleen voor het slapen gaan in de avond... toen zei ze: in de avond mama au... dus of dat toeval is of dat er gewoon niks meer uitkwam of anders smaakte geen idee, maar ik vondt het goed zo, succes mams!

4 dagen geleden
Ik geef ook nog borstvoeding! Zoontje wordt vrijdag 1 jaar. Geef vanaf dat hij 10 maanden is nog maar 2x per dag. Geef nu sinds 4 dagen maar 1x per dag live meer en 1x per dag uit de vriezer. Zo kunnen we toch nog tot zn 1e verjaardag volledige borstvoeding geven. Ik heb continue buikkrampen tijdens het voeden. Lk ingeschakeld en zegt zolang de progesteron de boventoon houdt, dat er niks ergs is met de buikpijn. Het idee dat de oxytocine de boventoon kan pakken, waardoor je weeën kan krijgen, beangstigt mij. Zolang ik geen bloed verlies, mn krampen meteen weg zijn na het voeden en het bij ongemakkelijke pijn blijft, hoef ik me geen zorgen te maken. Maar toch doe ga ik ben ik bang over een week stoppen 😭 productie wordt ook duidelijk minder, dus het is ook oke, maar ook heel dubbel

3 dagen geleden
Hoi, ik geef ook nog borstvoeding, mijn zoontje is nu 1,5 jaar en krijgt 2x per dag live. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen als de bv ophoudt, hij is namelijk nog heel erg gehecht eraan

3 dagen geleden
Reactie op miniDino03
Hoi, ik geef ook nog borstvoeding, mijn zoontje is nu 1,5 jaar en krijgt 2x ...
Hier precies hetzelfde! Hij wilt vooral snachts perse de borst om weer in slaap te vallen, dus ben benieuwd 😬

2 dagen geleden
Ik voedde mn zoontje nog heel soms dus klein beetje maar ben onmiddellijk gestopt na de positieve test omdat ik merk dat ik erg zwak voel door ondergewicht al en dan nog zwanger en nog voeden..

2 dagen geleden
Ik voed onze dochter nu 20 maanden, 3 dagen na de eerste positieve test is zij zelf gestopt. Veel verdriet voor mij want was graag door gegaan maar helaas heeft ze er geen behoefte meer aan. Verloskundige zegt dat dit soms al zo vroeg kan door de veranderende hormonen. Ik gaf nog avond en ochtend. Inmiddels eigenlijk best blij dat ze zelf is gestopt en het zo natuurlijk is gegaan.

gisteren
Zo fijn dat er meerdere in het zelfde schuitje zitten! Ik wil ook niet stoppen maar het doet inderdaad ook wel een beetje pijn… en merk dat ze snachts nu meer komt en ik dus doodop ben overdag. S Nachts komt er ook niet echt voeding, ze sabbelt en als ik haar eraf haal heel veel huilen…. Hoop stiekem ook dat ze zelf gaat stoppen.. ze is 19 maanden

gisteren
Ik geef ook nog borstvoeding aan mijn kindje van 15 maanden, maar ik ga de aankomende maanden wel langzaam afbouwen. Ik zie het niet zitten om straks twee kindjes borstvoeding te geven.

gisteren
Reactie op miniDino03
Hoi, ik geef ook nog borstvoeding, mijn zoontje is nu 1,5 jaar en krijgt 2x ...
Hier helemaal het zelfde. Mijn zoontje van ruim 1.5 krijgt ook nog 2 keer bv en is er heel erg aan gehecht. Had zelf opzich wel eerder willen stoppen maar omdat hij het zo fijn vind doe ik het nog maar ben wel van plan er mee op te gaan houden.