13 Reacties

Ik ben trouwens 15 weken

gisteren

Hoeveel weken ben je? Ik was al vrij snel voller, maar vooral door mijn darmen denk ik. Als je darmen vervolgens rustiger worden, maar je buikje nog niet echt groeit, kan het dat je even iets minder vol bent. Als er echt iets mis is, waardoor je buik kleiner wordt, zou ik meer klachten (bloed, krampen) verwachten.

Reactie op VerstandigeSmaragd636825

Ik ben trouwens 15 weken
Heb precies hetzelfde met 16 weken

gisteren

Bij mijn vorige zwangerschap kon ik tot 21 weken mijn eigen broeken nog aan. De ene week zaten ze weer ruimer, dan weer wat strakker. Gewoon een gezonde jongen geboren met 40+6 weken. Het kan zeker en hoeft niks te zeggen. Heel je buik wordt een soort van her ingedeeld. Dat kan de ene week anders voelen dan de andere week.
Ik had de eerste 6 weken enorm last van constipatie dus ik was net een luchtballon. Gelukkig nu minder last van maar het ziet er inderdaad minder “bol” uit. Ik zou me niet teveel zorgen maken, zolang de echo’s goed zijn en je geen klachten hebt
Dank jullie wel!!
Ik vroeg het mij toevallig vorige week ook af. Maar voel me wel veel minder opgeblazen. Dus dat verschil zal zeker meehelpen. Komt goed 💕

gisteren

Komt echt door je darmen, maak je vooral geen zorgen!
Hier precies ook zo! Ik ben zelfs 1 kilo afgevallen mede door het spugen.

gisteren

Hier 14 weken zwanger en sowieso niets te zien. Ben 5 kilo afgevallen dus alleen maar slanker geworden.
Bij mijn eerste begon mijn buik pas een klein beetje te groeien vanaf 22 weken. Was pas echt zichtbaar voor de buitenwereld rond 28 weken.☺️

19 uur geleden

De eerste weken zijn het je darmen. Met de oudste kreeg ik pas vanaf 7 maanden een buik 🫣

10 uur geleden

Is het je eerste zwangerschap? Want dan is het zeker heel normaal dat je dat niet zo snel ziet. Ook kan het per persoon heel erg verschillen. Opgeblazen darmen, wel of geen sterke buikspieren, dat speelt ook allemaal een rol.