11 Reacties

gisteren
Ik heb zelf geen ervaring maar wat ik vond toen ik ging googlen hierna is dat het vanaf 12 weken zichtbaar kan zijn maar heel wisselend is per persoon. Ene al bij 12 weken en andere pas bij 18 weken
Wat een dilemma. Wil je het dan al delen met anderen? Of moet de jurk alleen gewoon passen? Je hebt tegenwoordig best veel jurken die stretch hebben

gisteren
Reactie op RespectvolleGolf982886
Ik heb zelf geen ervaring maar wat ik vond toen ik ging googlen hierna is d ...
We gaan het (door een miskraam de vorige keer) vroeg delen met onze ouders. Verder wachten we tot de 13 weken, maar ik wil vooral dat de jurk comfortabel zit. Ik heb nu jurken in huis die wel een beetje stretch bevatten, maar wat strak zitten. Wil niet dat ze enorm oncomfortabel zijn straks 😅

gisteren
Reactie op PoffertjeENPizzaatje
We gaan het (door een miskraam de vorige keer) vroeg delen met onze ouders. ...
Lastige situatie! En eigenlijk kan je niet zeker weet dat het lekker zit tot de bruiloft zelf. Is het een optie om twee jurken in twee maten te halen weken ervoor en dan eentje retour te doen misschien?

gisteren
Bij 13 weken kun je wel al een klein buikje krijgen. Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap, want iemand vroeg mij met 13 weken of ik zwanger was. Daar schrok ik van, want ik had net de dag ervoor besloten om het kenbaar te maken.
Bij mij zaten vanaf een week of 11 strakke broeken niet meer zo lekker.
Ik zou je adviseren om positie-panty of positie-legging te gaan dragen. Dat had ik veel eerder moeten doen,want dat zat veel lekkerder. Je kunt daar met 13 weken vaak prima een gewone jurk over dragen die lekker stretchy is.

gisteren
Bij mijn eerste zwangerschap zag ik het echt pss bij 18-20 weken.. maar heb ook veel gehoord dat je bij je 2e zwangerschap of meerdere erna ' sneller zichtbaar " bent omdat he baarmoeder al eens gerekt is geweest

gisteren
Ik ben nu +/- 6 weken en vooral 's avonds is het goed zichtbaar, kan ook gewoon opgeblazen buik zijn maar t is s avonds goed te zien🙈 dus verschilt idd enorm per persoon, ik zou gewoon 2 jurkjes doen. 1 voor als er al een buikje is en 1 als het nig niet zichtbaar is. Dan zit je sws safe😜

17 uur geleden
Gefeliciteerd! Ik ben momenteel 4 weken zwanger en ga eind mei trouwen. Dan ben ik 12 weken zwanger, ik had een aardig strakke jurk en ga er vanuit dat ik deze niet meer pas! Als ik kijk naar mensen om mij heen dan hadden zij allemaal een buikje met 12 weken dus daar heb ik maar aangehouden☺️

12 uur geleden
Het wisselt heel erg per persoon. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik toen ik 10 weken zwanger was de eerste zwangerschapsbroeken gekocht. Bij mijn tweede al bij 7 weken overgegaan. Dus bij mij had je zeker wat gezien

11 uur geleden
Oeh, lastig. Dit vraag ik mij ook heel erg af, maar ik kan er helaas weinig over zeggen. Ik weet alleen dat het echt per persoon verschillend is.
Misschien wel een goede tip: Guts&Gusto heeft wat dat betreft wel heel fijne jurkjes.☺️ Die zitten rond je borsten wat “strakker” en alles daaronder is lekker los en luchtig. Zit prettig als je een opgeblazen buik hebt en wellicht kun je het daarmee ook nog enigszins verbergen als je dat wilt. Met name de langere jurken als: maxi jurk, jurk met split en cut-out jurk. 👗
Succes!