11 Reacties

vorige week

Ik zou gewoon je gevoel volgen. Er zijn moeders die blijven de hele zwangerschap roken en drinken en soms zit men aan de drugs en die blijven dat ook doen de gehele zwangerschap en krijgen daarna ook een gezond kindje dus ik denk dat gehoorschade wel meevalt. Ze gaan pas vanaf 8 a 9 weken horen in je buik geloof ik dus mijn inziens kan dit geen kwaad, maar volg je gevoel

vorige week

Reactie op Frummel.25

Ik zou gewoon je gevoel volgen. Er zijn moeders die blijven de hele zwanger ...
En als je hierover twijfelt; je kunt altijd de verloskundige bellen hiervoor, die weten tenslotte beter dan ons of het kwaad kan :)

vorige week

Ik ben met de eerste zwangerschap met 28 weken nog naar rammstein concert geweest en dat ging prima… alleen kind is nu 7 maanden en gek van rammstein

vorige week

Ik heb zelf ook een concert in oktober… helemaal niet over nagedacht. Ik lees graag mee!

vorige week

En met 32 weken nog in hongarije geweest bij de formule 1 dus in mijn ervaringen zou het prima kunnen!
Volgens mij is het ook zo dat je buik en het vruchtwater de trillingen tegenhouden. Je kindje zal hier niks van merken. pas na 20 weken beginnen de oren zich pas te ontwikkelen, dus ik denk dat het wel kan. .🎶🎵

vorige week

Ik ben zelfs rond de 18 en 24 weken nog naar een concert geweest. Een keer staand en een keer zittend. Gewoon doen wat goed voor jezelf voelt. Maar kwaad kan het niet.

vorige week

Ik ben met 34 weken nog naar Pink geweest😂 behalve dat ik helemaal bovenin in de arena zat en die trappen best pittig waren ging het verder prima

vorige week

Ik heb in oktober de k3 reunie. Heb besloten dat zolang het goed gaat, ik gewoon kan gaan

vorige week

Reactie op Firsttimemom2000

Ik heb in oktober de k3 reunie. Heb besloten dat zolang het goed gaat, ik g ...
Hier precies hetzelfde!

5 dagen geleden

Mijn zus is met 24 weken zwanger nog naar onder Within Temptation en volbeat geweest! Dat kan dus prima! 😊