5 Reacties

2 dagen geleden
De paar escape rooms waar ik laatst ben geweest werd het afgeraden omdat je een paar keer door een klein deurtje moest kruipen of stappen, en er werd gewaarschuwd dat je tijdens de escape room niet kan zitten om uit te rusten. Maar als jij je fysiek nog goed genoeg voelt om een uur te kunnen staan en door een deurtje te kruipen (en dat is bij 3 maanden nog wel wss), dan kun je zeker nog escape rooms doen hoor!

2 dagen geleden
ik zou het gewoon doen, ik heb het zelfs gedaan toen ik veel verder was, december en ik was toen uitgerekend maart. Dat zou ik niet nog een x doen inverband met buik grote, maar ik zou zeggen gewoon doen. Denk dat ze het erop zetten in verband met claims.

gisteren
Dank voor jullie antwoorden. Ik heb ondertussen al wat antwoorden terug
En meeste zeggen ook: geef het aan dan kunnen we er rekening mee houden. Eentje bv zegt: twee verrassingselementen die we jou prive kunnen vertellen van tevoren alvast zodat je daar niet van schrikt zeg maar (al schrik je miss nog steeds xD) maar ze denken mee
Was even bang dat ik hele weekend moest afzeggen
Mijn vriend zegt ook: als één niet handig is, kan je altijd vragen of je mee mag kijken ipv meedoen

gisteren
Fun fact: een van de escape rooms heeft geantwoord en geeft dit idee
'We kunnen ook voor de effectieve start van de escape ook de aankondiging in de akt voorzien. Dan is iedereen gelijk extra voorzichtig. Misschien een orginele manier om de baby aan te kondigen. Onze acteur kan dit op een leuke manier brengen'

gisteren
Reactie op RespectvolleGolf982886
Fun fact: een van de escape rooms heeft geantwoord en geeft dit idee
'We k ...
super leuk!