67 Reacties

3 weken geleden

Hoi, ik ben Aranka ben 33 jaar. Mijn man Guus is 39. En samen hebben we een zoontje van 19 maanden en hij heeft een zoon uit een eerder huwelijk van 11 jaar. Inmiddels zijn wij vanaf juli weer bezig voor een kindje. Helaas 2 miskramen gehad. Hopelijk komt het nog wel een keer goed voor elkaar! Merk wel dat het me onwijs onzeker maakt.

2 weken geleden

Hoi! Mijn naam is Selena en ik ben er sinds vanochtend achter dat ik zwanger ben. Volgens de test nu 2-3 week. Mijn partner en ik zijn al een tijdje bezig dus dit is fantastisch nieuws! Ik ga het hem vertellen als hij vrij van werk is. Dit wordt onze eerste kindje. Dus alles is nog erg nieuw.

2 weken geleden

Hoihoi! Ik ben Marije, 26 jaar. Heb vanochtend positief getest op de 26e dag van mn cyclus. Mijn man en ik hebben een zoontje die over kleine 2 weken 1 wordt. De uitgerekende datum lijkt nu 2 december.🤞🏻

2 weken geleden

Hey iedereen! Ik ben Mira en 31 jaar. Deze week al een positieve test gehad en eergisteren een positieve Clearblue. Toen voelde het iets definitiever😊 Niet verwacht dat het in ronde 5 al raak zou zijn en erg dankbaar 🙏🏼 Het is ons eerste kindje en vind het ontzettend spannend. In de app staat dat de uitgerekende datum 1 december is.

2 weken geleden

Hi, Senna hier. 27 jaar, vanochtend op 13 dpo een positieve test! Ik ben samen met mijn man en dit wordt dan ons eerste kindje. Vinden het beiden heell erg spannend. Lijkt erop dat 5 december onze uitgerekende datum is.

2 weken geleden

Hoi mijn naam is Ellen, 33 jaar. Ik woon samen met mijn vriend. Via IUI ben ik zwanger geraakt. De uitgerekende datum is 30 november 🤗 leuk om elkaar te leren kennen! Ik vind het ook spannend allemaal!

vorige week

Hallo! Ik ben romy, 29 jaar en mijn partner is nu 43 (:o) We hebben een dochtertje van net 2 en momenteel een beetje onverwachts zwanger maar super blij! ☺️ Wij zouden maar een heeele kleine kans hebben dat het op de natuurlijk manier lukt. Echt een wondertje!

vorige week

ik ben Brigitte ik ben 38 jaar mijn verloofde is 41 ik heb al een dochter van 15 van een eerdere relatie en samen hebben wij een zoontje van bijna 13 maanden. Mijn uitgerekende datum is 5 december.

vorige week

Hoi! Ik ben Leonie, bijna 30 jaar! Samen met mijn man hebben we 3 kindjes, en met 1x waren we gelijk al zwanger van ons 4e kindje! Eerst best even schrikken zo snel, maar nu ook goed en kijken we er weer naar uit! Maar gezien ons verleden ook weer spannend! 🤍 voor nu uitgerekend voor 5 december!
Hoi! Ik ben Anne, 34 jaar en samen met mijn man heb ik al een dochter van net twee. Nu dus zwanger van nr. 2. Spannend maar ook heel leuk! Testen zijn nog vroeg maar vooralsnog ben ik uitgerekend op 8 december.

vorige week

Hoi! Ik ben Anna, ik ben 26 jaar, 3,5 jaar getrouwd met de liefste man en we hebben een zoontje van 15 maanden oud. Zoontje is eind december 2023 geboren, en nu dus waarschijnlijk weer een decemberkindje 🙈. Gelukkig wel een paar weken eerder uitgerekend, maar dat wordt een drukke maand :). Wel weer handig voor de kleertjes ;).

vorige week

Hoi! Ik ben Sophie, 26 jaar en woon nu 4 jaar samen met mijn vriend. We hebben net een huis gekocht en ik ben er deze week achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. De uitgerekende datum lijkt 1 december😊.

vorige week

Hoi, ik ben Aranka en ik ben 32 jaar. Mijn partner Willem (46) heeft een zoon van 12 uit een eerdere relatie. Ik verwacht rond 7 december mijn eerste kind!

vorige week

Reactie op Aranka654

Hoi, ik ben Aranka en ik ben 32 jaar. Mijn partner Willem (46) heeft een zo ...
Leuk detail, ik beloofde mijn vriend een zwangerschap voor zijn verjaardag. Dat is gelukt!

vorige week

Hoi allemaal, fijn om met elkaar uit te wisselen 🫶🏼 Mijn naam is Louiza, 35 jaar. Woon samen met mijn vriend in Amsterdam. Mijn uitgerekende datum staat nu op 4 december. Voel me goed maar vind het ook heel erg spannend. Vorig jaar januari bij de eerste echo (8+5wk) kwamen we erachter dat t vruchtje was gestopt met groeien, terwijl ik me zo zwanger voelde, echt een shock. Helaas in het afbreken van de zwangerschap Asherman Syndroom (verklevingen) opgelopen waardoor het niet meer onbezorgd is. Maar ik ben positief en heb er vertrouwen in 🍀🤞🏽

vorige week

Hoihoi! Mijn naam is Britt en ik ben 26 jaar, mijn vriend is 27. Momenteel ben ik 4+3 weken zwanger van ons eerste kindje! Ik voel me nu nog helemaal goed, wel wat meer vermoeid en borsten wat gevoelig. Hopelijk blijft het hierbij! Als alles goed mag gaan zou ik voor nu uitgerekend zijn op 1 december. 22 april de eerste echo, spannend maar veel zin in! 🤍👶🏻

vorige week

Hoi ik ben Leanne. Mama van dochter Lauren (13 maanden) en nu zwanger van ‘Bollie’. Als alles goed is zijn we 1 december uitgerekend.

vorige week

Hoi! Ik ben Nina, 26 jaar en inmiddels 7 jaar samen met mijn vriend. Helaas hebben wij in november en februari twee vroege miskramen gehad, maar tot onze grote vreugde zijn we nu alweer in verwachting van ons eerste kindje. 🥹 We hopen natuurlijk enorm dat alles goed mag (blijven) gaan en dat wij begin december trotse ouders mogen worden. Onze eerste echo staat gepland op 17 april, we tellen de dagen nu al af.. 🗓️ Succes meiden en natuurlijk veel geluk! 🍀

vorige week

Hoi hoi, ik ben Lisanne, 30 jaar en getrouwd met mijn man (41) & bonusmoeder van een 9 jarige jongen waar ik onwijs blij mee ben! 🥰 na 6 jaar zijn we eindelijk zwanger dmv een iui traject. 16 april de eerste echo & hopelijk mogen we begin december ouders zijn van dit kleine wondertje! 🙏🏽

vorige week

Hoi! Mijn naam is Julia 27 jaar en sinds vanochtend (10/11 DPO) weten ik en mijn vriend dat ik zwanger ben. De uitgerekende datum volgens Flo is 10 december! Super spannend allemaal en een beetje onwerkelijk. 🥹😊