40 Reacties

4 weken geleden

Wat verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte!

4 weken geleden

Zo verdrietig dit 😔 heel erg veel sterkte ❤️‍🩹 Zelf in februari mee gemaakt, het is iets onmenselijks.

4 weken geleden

Pff vreselijk.. hier het zelfde :( vorige week maandag eerst echo gehad dachten zelf 7+6 te zijn ) op de echo gezien schatten ze 6weken en ook geen kloppend hartje te zien. Ze vroeg ook of het korter kan zijn, waar op ik antwoordde als de eisprong toch later is geweest wel! Nu 1,5 week verder en mag ik morgen voor de tweede echo komen in de hoop dan wel een kloppend hartje te zien, zo niet dan inderdaad ook miskraam opwekken :( laten we goede hoop houden ❤️

4 weken geleden

Reactie op chantellevl30

Pff vreselijk.. hier het zelfde :( vorige week maandag eerst echo gehad dac ...
Ooh ik ook hoop het zooo voor jullie!! Wat spannend 🥺. Heel veel succes morgen. Mocht je het willen delen hoor ik graag hoe het gegaan is!

4 weken geleden

Reactie op mamavanleon

Zo verdrietig dit 😔 heel erg veel sterkte ❤️‍🩹 Zelf in februari mee gema ...
😞 nou echt! Je gaat er met heel veel vragen heen maar vervolgens zit je aan tafel om de miskraam, het ziekenhuis en de medicatie te bespreken 🥺. We zijn het gesprek halverwege ook gestopt omdat ik te emotioneel was. Ik word morgen gebeld door de VK

4 weken geleden

Reactie op ElineA_

Ooh ik ook hoop het zooo voor jullie!! Wat spannend 🥺. Heel veel succes mo ...
Jaa komt goed! Jij ook

4 weken geleden

Reactie op RobuusteZon998950

Wat verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte!
Dank je wel!🫶🏼

4 weken geleden

Heel veel sterkte 🥺

4 weken geleden

Het is ook iets heel aangrijpends... Veel sterkte ❤️

4 weken geleden

Heel veel sterkte

4 weken geleden

Sterkte

4 weken geleden

Heeel veel sterkte. Ik ben zelf 8 weken zwanger nu, maar heb een lege vruchtzak😔. Miskraam komt niet op gang dus krijg medicatie. Die eerste weken blijven zo spannend😔…

4 weken geleden

Reactie op Anoniempjee1234

Heeel veel sterkte. Ik ben zelf 8 weken zwanger nu, maar heb een lege vruch ...
Jeetje 😞 voor jou ook heel veel sterkte en kracht!🫶🏼

4 weken geleden

wat vreselijk… veel sterkte ❤️

4 weken geleden

Ik heb zojuist een echo gehad, het hartje klopt nu wel !! Wel nog maar geschat op 6/7 weken ( dus vorige keer was het echt veelste vroeg )

3 weken geleden

Reactie op chantellevl30

Ik heb zojuist een echo gehad, het hartje klopt nu wel !! Wel nog maar gesc ...
Wat goed nieuws!! Gefeliciteerd❤️ hoeveel weken dacht je dat je zelf was tijdens je eerste echo?

3 weken geleden

Reactie op ElineA_

Wat goed nieuws!! Gefeliciteerd❤️ hoeveel weken dacht je dat je zelf was ti ...
8 weken

3 weken geleden

Reactie op chantellevl30

8 weken
Nou, er is dus nog een klein beetje hoop🥺. Ben vandaag door de VK gebeld, ook zij heeft nog een beetje hoop nadat ze had terug gerekend. Ze had wel gezegd dat als mijn cyclus echt zo stipt is als dat ik denk dat de kans dan wel minimaal is. Volgende week dinsdag mogen we weer een echo laten maken 🤞🏼. Mijn gevoel is helaas alleen niet goed.

3 weken geleden

Reactie op ElineA_

Nou, er is dus nog een klein beetje hoop🥺. Ben vandaag door de VK gebeld, ...
Pff snap je gevoel, dat had ik ook dacht echt dat het mis was ! Maar hou hoop want een eisprong kan later zijn geweest dan wat je dacht te hebben ( dat is bij mij dus ook gebeurd ) heel spannend allemaal

3 weken geleden

Ik heb dit ook gehad. Had een echo en daar was geen kloppend hartje te zien. Wij gingen uit van een miskraam maar een week later klopte het hartje ineens wel! Nu 10 weken. Maar ik wist alleen niet hoe mijn cyclus loopt ivm PCOS. Dus er is nog een klein beetje hoop 🤞🏼