Hoi hoi
Voor degene die het geslacht willen weten, vanaf welk termijn laten jullie de echo maken?
Ik twijfel 15 of 16 weken.
Wil het zozozo graag weten.
Wij wilden graag met 14 weken een echo, maar 3 weken geleden zat alles al zo vol dat we pas 28 juni heen kunnen dan ben ik 15 weken. Ik kan gewoon echt niet wachten, wil het ook zo graag weten
Wat fijn dat het al duidelijk te zien was. Geen twijfel over mogelijk dus : ...
Neee klopt! Vroeg het ook na van weetje het echt zeker niet dat ik met 20 weken te horen krijg dat toch jongen is aangezien de wens voor meisje er wel was. Maar ze gaf al aan als ze het niet zeker wist we terug moesten komen maar in dit geval wist ze het 100% zeker 馃槉
Ja daar zit mij twijfel dus! Ben toch bang dat ze het net niet goed kunnen ...
Nee joh. Maakt eigenlijk geen verschil tussen 14 en 16 weken hoor. Verkeerd of niet stil liggen kan de baby altijd, maar duidelijk is het bij beide termijnen al
Hahaha ja zo lastig.
Ik denk elke keer dat ik het zeker weer en dan toch de ...
Ja ik heb een dochter van bijna 6 en een zoontje van 17 mnd dus dit kadootje zal wel of niet een raadsel blijven mss denk ik bij de 20 weken echo schrijf het maar op voor me dan kan ik het echt alleen weten snap je.....
Wat denken jullie bij mij echo, ik weet dat hier een apart topic voor is maar daar word zo veel gepost dat ik na een aantal dagen nog niet echt reactie heb 馃槄馃檲 te nieuwsgierig wat jullie denken 馃ス馃グ
Ik denk als dat echt de nub is een meisje. Indd die nub topic is druk met f ...
Er staan ook heel veel echo鈥檚 tussen waar ik niet duidelijk de NUB zie. Misschien ligt dat aan mij 馃構, maar kan ook zijn dat dat de reden is dat er niet veel gereageerd word daar?