8 Reacties

2 dagen geleden

Ik had 3 dagen voor de bevalling de griep te pakken met een oog en oorontsteking erbij 😵‍💫 had gelukkig geen koorts, bevalling ook met griep gedaan en na de bevalling antibiotica gekregen van de huisarts, nu op dag 4 na de bevalling en gaat nu pas beter…

10 uur geleden

Ja hier! 1 dag na de bevalling kregen de oudste kinderen griep. Een week later (nu dus) mijn man en ik. En ik heb er nu een oorontsteking bij. Feestje...

9 uur geleden

Jaa hier ook na de bevalling flinke verkoudheid 🤧

7 uur geleden

Beterschap 🙏 mijn andere dochter was in de zomer geboren dus dit ben ik helemaal niet gewend 😓

7 uur geleden

Hier ook! Ik ben er net zelf vanaf, maar nu hebben de kinderen en mijn man een flinke verkoudheid 😕
Herkenbaar! Ik was grieperig voor de bevalling en nog flink gehoest, verkouden geweest en oorontsteking gehad in de week daarna. Echt rustig aan doen gedurende de dag heeft bij mij geholpen (met dank aan fijne kraamhulp en hulp van onze ouders met de oudste), maar het vertraagt inderdaad je herstel behoorlijk. Ik slikte ook paracetamol trouwens, dat haalde de scherpe randjes er wel af. Sterkte!

4 uur geleden

Hier ook mijn peuter en newborn flink verkouden en zelf helaas ook 🥲

4 uur geleden

Wij hier ook allemaal aan de snotterbellen. Onze newborn heeft er veel last van zit helemaal dicht en kan niet goed op z'n rug slapen. Dus wij zitten al een paar nachten op. Als iemand de gouden tip heeft om hem comfortabel te laten zijn let me know.