837 Reacties

vorige maand

Meisje!

vorige maand

Reactie op Goodledoodle

Meisje!
Aaah! Ik ben zo benieuwd hoe jullie dit zien!!!

vorige maand

Reactie op NNN_

Aaah! Ik ben zo benieuwd hoe jullie dit zien!!!
De theorie is dat je een liniaal houdt bij de nub (uitsteeksel tussen de benen). Als deze minder dan 30 graden is, dan is het een meisje, zoals bij jou 😊

vorige maand

Reactie op Goodledoodle

De theorie is dat je een liniaal houdt bij de nub (uitsteeksel tussen de be ...
Dankjewel!!❤️

vorige maand

Hoe veel weken ben je hier?

vorige maand

Reactie op Sherrr_

Hoe veel weken ben je hier?
Bijna 11 nog super vroeg! Dus accuraat is het ook niet hoor! Was gewoon benieuwd 😊

vorige maand

Reactie op NNN_

Bijna 11 nog super vroeg! Dus accuraat is het ook niet hoor! Was gewoon be ...
Ja het is wel mogelijk hoor om het al rond 11 te zien, als ik ernaar kijk zou ik denken een meisje omdat het lijkt alsof het recht naar voren staat

vorige maand

Reactie op Sherrr_

Ja het is wel mogelijk hoor om het al rond 11 te zien, als ik ernaar kijk z ...
Echt? Maar ik hoorde dat het nog wel kan veranderen na die tijd? Of is dat een fabeltje ik ben zo benieuwd! Jongen of meisje maakt echt niks uit als het maar gezond is. Ben alleen super nieuwschierig 😂❤️

vorige maand

Reactie op NNN_

Echt? Maar ik hoorde dat het nog wel kan veranderen na die tijd? Of is dat ...
Ja ken er genoeg die het met de 11 weken zagen waarbij het ook uit eindelijk klopten. Ik weet niet in hoe verre het nog zou kunnen veranderen. Bij de 13 weken echo is het natuurlijk wel veel zekerder

vorige maand

Reactie op Sherrr_

Ja ken er genoeg die het met de 11 weken zagen waarbij het ook uit eindelij ...
Ik ben heeel benieuwd !❤️dankjewel🥰

vorige maand

Meisje denk ik 🩷

vorige maand

2 topics in 1 uur met hetzelfde onderwerp 🤷‍♀️

vorige maand

Reactie op BijnaMama85

2 topics in 1 uur met hetzelfde onderwerp 🤷‍♀️
Lekker belangrijk?

vorige maand

Jongste

vorige maand

Reactie op NNN_

Lekker belangrijk?
Je kunt toch daaronder in 1 topic je foto en je vraag zetten? Anders wordt het zo’n wildgroei aan (dezelfde) topics.

vorige maand

Reactie op BijnaMama85

Je kunt toch daaronder in 1 topic je foto en je vraag zetten? Anders wordt ...
Ik snap niet zo goed waar jij je druk om maakt? Als ik dat had gezien had ik dat misschien ook wel gedaan. Lekker belangrijk zeg😂

vorige maand

Leuk topic! Ik had vandaag een extra afspraak bij de vk. Ze wilde echo's maken voor haar logboek, dus niet voor mij. Maar ze zei dat mijn nub wees op een jongen. Wel ben ik pas 10 weken, dus later niet betrouwbaar maar het speculeren is leuk

vorige maand

Reactie op BijnaMama85

Je kunt toch daaronder in 1 topic je foto en je vraag zetten? Anders wordt ...
Dat heb je sowieso snel. We hebben ook tientallen topics over misselijkheid en hoe vertel ik het aan iedereen. Maar daar hoor je niemand over. Ik vind persoonlijk dit juist leuke topics. Ook een keer lekker positief.

vorige maand

Reactie op Miepje90

Leuk topic! Ik had vandaag een extra afspraak bij de vk. Ze wilde echo's ma ...
Jaaa!! Mij maakt het echt helemaal niks uit. Als het maar gezond is ben gewoon benieuwd of het uiteindelijk klopt of niet! Wat leuk dat ze jou dat vertelt!! Niet elke verloskundige doet dat🥹❤️