837 Reacties

vorige maand
Reactie op NNN_
Aaah! Ik ben zo benieuwd hoe jullie dit zien!!!
De theorie is dat je een liniaal houdt bij de nub (uitsteeksel tussen de benen). Als deze minder dan 30 graden is, dan is het een meisje, zoals bij jou 😊

vorige maand
Reactie op Sherrr_
Ja het is wel mogelijk hoor om het al rond 11 te zien, als ik ernaar kijk z ...
Echt? Maar ik hoorde dat het nog wel kan veranderen na die tijd? Of is dat een fabeltje ik ben zo benieuwd! Jongen of meisje maakt echt niks uit als het maar gezond is. Ben alleen super nieuwschierig 😂❤️

vorige maand
Reactie op NNN_
Echt? Maar ik hoorde dat het nog wel kan veranderen na die tijd? Of is dat ...
Ja ken er genoeg die het met de 11 weken zagen waarbij het ook uit eindelijk klopten. Ik weet niet in hoe verre het nog zou kunnen veranderen. Bij de 13 weken echo is het natuurlijk wel veel zekerder

vorige maand
Reactie op NNN_
Lekker belangrijk?
Je kunt toch daaronder in 1 topic je foto en je vraag zetten? Anders wordt het zo’n wildgroei aan (dezelfde) topics.

vorige maand
Reactie op BijnaMama85
Je kunt toch daaronder in 1 topic je foto en je vraag zetten? Anders wordt ...
Dat heb je sowieso snel. We hebben ook tientallen topics over misselijkheid en hoe vertel ik het aan iedereen. Maar daar hoor je niemand over.
Ik vind persoonlijk dit juist leuke topics. Ook een keer lekker positief.

vorige maand
Reactie op Miepje90
Leuk topic! Ik had vandaag een extra afspraak bij de vk. Ze wilde echo's ma ...
Jaaa!! Mij maakt het echt helemaal niks uit. Als het maar gezond is ben gewoon benieuwd of het uiteindelijk klopt of niet! Wat leuk dat ze jou dat vertelt!! Niet elke verloskundige doet dat🥹❤️