24 Reacties

vorige week

Wat naar voor je zeg! Ik hoop voor je dat het alsnog goed komt! 馃様

vorige week

Ik snap je angst heel goed. Wat ontzettend vervelend en spannend voor je. Hopelijk zit de huisarts er naast. Wanneer krijg je de uitslag van vandaag?

vorige week

Reactie op Summio

Ik snap je angst heel goed. Wat ontzettend vervelend en spannend voor je. H ...
Heb die om 16u30 gekregen mijn hcg staat nu op 65 maar het bloedverlies is ook minder maar nog steeds veel ook zitten er klontertjes bij dus ik vermoed dat het echt niet goed zit

vorige week

Reactie op Tyvano

Heb die om 16u30 gekregen mijn hcg staat nu op 65 maar het bloedverlies i ...
Je hcg is wel gestegen.. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook veel bloed verloren. Het kan nog alle kanten op gaan

vorige week

Reactie op Summio

Je hcg is wel gestegen.. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook veel bloed ...
Jha ben vandaag bij de gynaecoloog van wacht geweest ze zei dat ik maandag bloed trug moet laten trekken om te kijke. Of het gestegen is. Zo jha dan zit het mss toch goed is die gedaalt moetten we er van uit gaan dat het een miskraam is als het zelfde blijft staan moet ik heel goed opgevolgd worden dus nu is het nog steeds afwachten tot maandag ik hou jullie op de hoogte

vorige week

Sterkte hoop op goed nieuws voor jullie 馃崁馃馃檹 wat duurt maandag dan lang. Hoop dat het snel gaat voor je.

vorige week

De uren blijven echt hangen percies de tijd gaat niet vooruit

vorige week

Reactie op Tyvano

De uren blijven echt hangen percies de tijd gaat niet vooruit
Snap het helemaal. Hoop dat je toch wat afleiding kan vinden. Zo rot en je kan niks sterke nogmaals en duim voor jullie

vorige week

Reactie op Lieve1983

Snap het helemaal. Hoop dat je toch wat afleiding kan vinden. Zo rot en je ...
Dankje wel alvast

5 dagen geleden

Even een update ik heb net bloed laten trekken vanavond hebben we de uitslagen ik heb net een test gedaan en deze loopt goed op

4 dagen geleden

Reactie op Lieve1983

Snap het helemaal. Hoop dat je toch wat afleiding kan vinden. Zo rot en je ...
Goed nieuws tot hier toe mijn hcg is getegen van 65 naar 177 dus het is al goed nieuws nu moet ik donderdag trug om te zien dat het blijft stijgen als het donderdag goed stijgt heb ik eindvolgende week een echo stijgt het niet goed of bl8jft het staan moet ik eind deze week. Nog een echo doen maar tot hier toe hebben we hoop

3 dagen geleden

Reactie op Tyvano

Goed nieuws tot hier toe mijn hcg is getegen van 65 naar 177 dus het is ...
Wat goed zeg ik hoop met jullie mee 馃崁馃鉂わ笍

3 dagen geleden

Reactie op Lieve1983

Wat goed zeg ik hoop met jullie mee 馃崁馃鉂わ笍
Dankje wel maar pff de dagen gaan dus niet vooruit he. De uren ook niet zal blij zijn dat we uit die onzekere cirkel zijn want elke keer wel heel blij met het resultaat maar de onzekerheid steekt de kop op hoor zo veel angst voor een buiten aarmoedelijke zwangerschap

3 dagen geleden

Reactie op Tyvano

Dankje wel maar pff de dagen gaan dus niet vooruit he. De uren ook niet ...
Oh snap je helemaal. Afleiding zoeken is moeilijk. Hoop dat het toch wat lukt. Succes

3 dagen geleden

Reactie op Lieve1983

Oh snap je helemaal. Afleiding zoeken is moeilijk. Hoop dat het toch wat lu ...
Dankje wel.

3 dagen geleden

Reactie op Lieve1983

Oh snap je helemaal. Afleiding zoeken is moeilijk. Hoop dat het toch wat lu ...
Ik hou je op de hoogte. Als ik meer weet

gisteren

Hier even trug een update. Met veel spijt moet ik zeggen dat we het kwijt zijn mijn hcg is van 177 naar 41 gegaan waar eerst toch wat hoop zat is alles ineens weg een zwat gat een pijnlijk hard zo veel emotie voor iets dat ik nog niet heb leren kennen niet gevoeld en er toch zo van gebroken ik hoop dat er veel mama's to be wel een gezonde zwangerschap mogen uitdragen en een gezond kindje op de wereld mogen zetten wat dat gun ik echt elke vrouw

gisteren

Reactie op Tyvano

Hier even trug een update. Met veel spijt moet ik zeggen dat we het kwijt ...
Heel veel sterkte gewenst lieve mama! 鉂わ笍

gisteren

Reactie op Tyvano

Hier even trug een update. Met veel spijt moet ik zeggen dat we het kwijt ...
Heel veel sterkte 鉂わ笍馃ズ

gisteren

Reactie op Nishaxoxo

Heel veel sterkte gewenst lieve mama! 鉂わ笍
Dankje wel het is enorm zwaar maar we moetten er door heen ik heb momenteel enorm veel aan mijn man daar heb ik heel veel steun aan daar ben ik blij om