93 Reacties Nieuwste boven Wij weten het 22 juni 馃槆馃グ zo nieuwsgierig
Wij willen het niet weten
Wij hebben ook de 14e geslachtsecho
Reactie op Shjb Wij hebben ook de 14e geslachtsecho
Wij de 16e en maken het dan bekend met familie en vrienden op de 22e wij weten zelf dan ook pas het geslacht 馃檲
Wij weten het woensdag, ik tel de dagen af! Zo ontzettend nieuwsgierig
Wij hebben 12 juni de echo en 13 juni maken we het bekend. Ik kan niet wachten 馃┓馃挋
Ik denk dat wij het rond 16 weken (19 juni) wel zullen weten. Dan hebben wij de 16 weken echo in het ziekenhuis, mits de babies zin hebben om mee te werken uiteraard haha.
1 juni hebben we ons gender reaveal gehad, wij krijgen een meisje馃挆 zo leuk want heb al een zoontje
Ik heb een geslachtsecho gepland op 23 juni. Dan is mijn vriend jarig 馃槉
Wij hebben het afgelopen woensdag bekend gemaakt. Ik heb een dochter en 2 zoons en we krijgen weer een meisje 馃┓
Ik hoor het de 13e en ben de 20e jarig en dan gelijk een klein genderreveal feestje 馃槃
Reactie op Suusje031985 Wij hebben het afgelopen woensdag bekend gemaakt. Ik heb een dochter en 2 z ...
Ow dat is echt heel mooie van allebei gewoon 2 ik heb ook nu 1 grote zoon en 2 meisjes me zoon wilt natuurlijk en jongste 馃槗
Reactie op Shjb Wij hebben ook de 14e geslachtsecho
Hahaha jaa ik wilde het voor voor papa dag wegen zou ook wel en leuke verrassing zijn 15 de is het dan papa dag en 14 de kom ik er alleen achter hij komt het zondag te weten 馃
Reactie op Zeynep58 Hahaha jaa ik wilde het voor voor papa dag wegen zou ook wel en leuke verra ...
Ja wij weten het zaterdag en voor vaderdag laten we het de opa's en oma's weten gaan we samen eten en het vertellen.
Wij hebben hem al gehad, en verwachten een meisje 馃挆
Wij hebben morgen ochtend de echo, maar hebben al vermoeden na de 13 weken echo. We gaan het dinsdag met cupcakes zien na onze trouwerij
Wat leuk allemaal!! 馃┓馃┑
Wij willen het niet weten. We willen graag verrast worden bij de bevalling 馃挍
Reactie op SandyKT Wat leuk allemaal!! 馃┓馃┑
Wij willen het niet weten. We willen graag verras ...
Jaa wij ook! Even geduld hebben tot december hihi 馃き
Morgen geslachtsbepaling, zondag en maandag vertellen aan onze ouders en volgende week aan de andere kinderen 馃┓馃┑