18 Reacties

2 dagen geleden
Zelfde als mij dan 4+2 weken
Je telt altijd vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie

2 dagen geleden
Ah vandaar. Wij zijn er een jaar mee bezig geweest en zijn het zeg maar een beetje bij gaan houden. Dus vond het lastig of ik nu de laatste menstruatie aan moest houden of de laatste keer.. alles is nieuw voor mij haha

2 dagen geleden
Reactie op Chantal26!
Ah vandaar. Wij zijn er een jaar mee bezig geweest en zijn het zeg maar een ...
Iig gefeliciteeerd鉂わ笍

2 dagen geleden
Reactie op Chantal26!
Ah vandaar. Wij zijn er een jaar mee bezig geweest en zijn het zeg maar een ...
Ja wij zijn ook twee jaar bezig, en ook bijna geen klachten.

2 dagen geleden
Oh wat leuk gefeliciteerd!
Mijn laatste menstruatie was eigenlijk een miskraam... Wat een verassing dat ik nu ineens toch een positieve test had! Als ik die datum aanhoud was dat 4 maart en zit ik op 4+1 week

2 dagen geleden
Dankjewel. Jij ook natuurlijk. Maar vreselijk dat je eerst een miskraam moest mee maken 馃様 bedankt voor je reactie. Ik vind het allemaal zo spannend en ben zo bang dat het ook fout gaat. En gezien alles de eerste keer is wist ik niet hoeveel weken ik nu precies was

2 dagen geleden
Ja natuurlijk dat is allemaal heel spannend! Vind ik ook op dit moment. Wel leuk om te weten dat we er met deze dames ongeveer gelijk doorheen gaan.

2 dagen geleden
Heel leuk dat we allemaal gelijk lopen. Zo kan je toch veel delen met elkaar en veel vragen

2 dagen geleden
Ja echt he! Ik heb nu net de 1e afspraak gekregen bij de verloskundige op 29 april. Had eigenlijk gehoopt op eerder 馃槄

2 dagen geleden
Ja precies dat! Wij hebben 25-04 de 1e echo. Maar had hem liever nu al gehad. Je zit zo in onzekerheid of alles goed is of dat er nog wel een kindje groeit

2 dagen geleden
Ja dat klopt en vooral of er 眉berhaupt iets groeit... Met alle ellende van vorige maand vind ik dit echt spannend

gisteren
Reactie op mvrhees87
Ja ik ook de 29e. Hoever ben je dan ik volgens mijn berekeningen 8+4. Maar ...
Ik zou dan precies 8 weken zijn volgens mijn berekeningen

16 uur geleden
Hiii iedereen,
Mijn eerste berichtje hier! Eerste dag laatste menstruatie was 3 Maart, dus volgens de app nu 4+3 weken zwanger, maar wij hebben IVF gehad en weet niet zo goed hoe ze dat berekenen. Het is nog onwerkelijk 1 x buitenbaarmoederlijke zwangerschap bij 16 weken erachter gekomen en 2 miskramen gehad! Dus hoop zo erg dat het nu raak is! Eerste echo staat gepland op 14 April 馃馃徑馃馃徑馃馃徑馃馃徑

4 uur geleden
Reactie op WelgemanierdeMirage208515
Hiii iedereen,
Mijn eerste berichtje hier! Eerste dag laatste menstruatie ...
Hee,
Als je het precies wil weten moet je even naar de volgende site gaan:
https://www.freya.nl/kinderwens/zwangerschap-en-kind/zwangerschapsduur-en-uitgerekende-datum/
Hier kan je precies aangeven wanneer je een terugplaatsing hebt gehad van een 3, 4 of 5 daagse of wanneer je de pucntie hebt gehad. Dan rekend hij voor je uit hoelang je zwanger bent en wanneer je bent uitgerekend馃グ
Zelf ook nu zwanger door ICSI, ik ben uitgerekend op 5 december馃槃
Spannend je 1e echo, de mijne staat op 22 april馃グ