306 Reacties

2 maanden geleden

17 december 🎉

2 maanden geleden

18 december ♥️

2 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie? Hoe staan jullie er in? Mijn uitgerekende datum is 16 december. Super blij en dankbaar en ik voel me goed! Alsof er een soort rust over me heen gekomen is ☺️. Mijn eerste echo is op 8 maart, maar ik wil graag bij 6,5e week (volgende week al!) een pretecho plannen, zodat we het al eerder kunnen vertellen.

2 maanden geleden

17 december! Maar moet de eerste echo nog krijgen, dus dan wijkt het misschien iets af ☺️

2 maanden geleden

Wij zijn ongeveer uitgerekend op 16 december van ons eerste kindje, ook onze eerste zwangerschap. 29 april hebben we onze echo, dus kan natuurlijk ook altijd nog afwijken. Ik merk dat ik me soms onzeker voel wat nu wel/niet goed is. Verder wel echt heel erg blij en benieuwd naar deze spannende tijd!! Hoe is het bij jullie qua kwaaltjes?☺️ naast misselijkheid en heel erg opgeblazen zijn valt het hier nog best mee!

2 maanden geleden

20 december 🥰

2 maanden geleden

19 december 🥰 echo 12 mei. Ben ook erg opgeblazen en wat krampjes, (nog) niet misselijk

2 maanden geleden

Ik ben 15/16 december ongeveer uitgerekend. 2 mei eerste echo 🥰

2 maanden geleden

Ik ben zwanger van de tweede! Ongepland, want ik had afgelopen dinsdag eigenlijk afspraak staan om spiraal te zetten haha 😅! Maar goed, uiteindelijk wel heel blij mee natuurlijk! Ik heb een opgeblazen buik al en soms opeens een vlaag van misselijkheid. Nog geen afspraak voor de echo, maar daar ga ik morgen even voor bellen 🥰
2 december uitgerekend ❤️. Ik heb ook een opgeblazen gevoel en sinds een paar dagen last van misselijkheid
Wij hebben 25 april een afspraak staan voor de echo 🥰

2 maanden geleden

Zoals ik het heb uitgerekend is mijn uitgerekende datum 18 december. Mijn eerste echo is 30 april, dan weten we misschien meer haha

2 maanden geleden

Ik vind het zo gek dat de data van de echo’s zo verschillen. We zijn allemaal dezelfde week uitgeteld en er zitten soms 3 weken verschil in. Ik 18 dec en 12 mei echo

2 maanden geleden

Reactie op Mama van bijna 35 ♥️

Ik vind het zo gek dat de data van de echo’s zo verschillen. We zijn allema ...
Precies dit inderdaad!

2 maanden geleden

Ik ben 17 december uitgerekend en 14 mei pas de eerste echo dus echt nog even geduld hebben.. Mijn buik is zo opgezet dat ik al echt een buik heb en niet weet hoelang ik dit verborgen kan houden terwijl ik nu pas op 4.4 zit….. Leuk om zo’n groepje te hebben en elkaar op de hoogte te houden

2 maanden geleden

Dit viel mij ook op inderdaad!! Misschien ligt het aan de verloskundige praktijk en hun agenda? Wel vervelend dat je ook nog zolang moet wachten!

2 maanden geleden

Ja leuk! 18 december uitgerekend. Morgen even bellen voor de echo. Verder (gelukkig) nog geen kwaaltjes :)

2 maanden geleden

Ik ga extra controles en onderzoeken krijgen ivm het te vroeg (18 weken) verliezen van ons meisje afgelopen december. Vandaar dat ik al op 6 weken zwangerschap sta ingepland voor een echo en onderzoek.

2 maanden geleden

Reactie op Ellen1893

Ik ben 17 december uitgerekend en 14 mei pas de eerste echo dus echt nog ev ...
Heel herkenbaar die opgezette buik! Ik kan mijn pantalon niet meer aan, die zit nu gewoon te strak… 🤦🏽‍♀️ Ik vind het inderdaad ook heel leuk om hier te kunnen kletsen/reageren op elkaar. Mijn vriend en ik houden het nog geheim, dus dan is het toch fijn om ergens even te sparren/verhalen te delen☺️🌞

2 maanden geleden

18 december uitgerekend. Vorige week al een inwendige echo gehad omdat de twijfel er was om het door te zetten ivm ongepland 3e kindje. Toen 4 weken vanaf laatste menstruatie maar 2 weken vanaf bevruchting, en dit zag je dus ook op de echo echt alleen een klein puntje. 7 mei eerste officiële echo.