982 Reacties

2 maanden geleden
Hee, wat leuk dit groepje! Ik heb gister met 9 dpo positief getest, dus als alles goed mag gaan dan is de uitgerekende datum 24 december🎄🥰 Niet de meest praktische datum maar wel heel speciaal. Dit wordt ons eerste kindje, maar helaas al wel de vierde zwangerschap. Ondanks de angst dat het weer mis kan gaan of buiten de baarmoeder kan zitten staan we er heel positief in. Iedere zwangerschap is de kans dat het goed gaat groter dan de kans dat het fout gaat proberen we maar te denken. Ik heb dit keer ook extra medicijnen voorgeschreven gekregen voor tijdens een zwangerschap om de kans op een miskraam te verkleinen dus heb er een goed gevoel over 🙏🏻❤️

2 maanden geleden
Reactie op Kinderwens97
Hee, wat leuk dit groepje! Ik heb gister met 9 dpo positief getest, dus als ...
Wat leuk gefeliciteerd!!🩷🩵 een mooi kerst Cadeutje.
Hopen dat de medicijnen iets doen en het deze keer goed mag en kan gaan🤞🏼🍀🙏🏼

2 maanden geleden
Reactie op Mommyofonegirl🩷
Wat leuk gefeliciteerd!!🩷🩵 een mooi kerst Cadeutje.
Hopen dat de medicijn ...
Ja he? Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd ❤️ Hoever ben jij nu en hoe voel jij je?

2 maanden geleden
Reactie op Kinderwens97
Ja he? Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd ❤️ Hoever ben jij nu en hoe voel ji ...
Ik hoop eigelijk binnen nu en een week de positieve test in mn handen te hebben😂🙈😅
Ik voel me opzich wel goed moe over de dag heen en na een dag werken moet ik ook echt wel even slapen.
Verder last van gevoelige borsten zo nu en dan en ochtend misselijk heel lichtjes dus voor mij wel goeie en herkenbare tekenen van mijn vorige zwangerschap🤞🏼🍀
Ben nu 9DPO

2 maanden geleden
Ik hoop ook komende week een positieve test in handen te hebben. Heel bijzonder, ik zou dan op de verjaardag van mijn overleden moeder uitgerekend zijn. Bij ons eerste kindje had ik mijn eisprong op haar eerste sterfdag en was mijn uitgerekende datum op mijn vaders verjaardag (ook overleden), dus ik hoop ergens zo dat dit goed zit.
Normaal gesproken nooit last gehad van PMS namelijk en nu hartstikke pijnlijke en gezwollen borsten, last van mijn darmen, stemmingswisselingen, huilbuien, raar eten noem maar op.
Heeft iemand ooit een broodje kaas met jam geprobeerd? Ik tot van de week ook niet, is heeeerlijk. Of knoflooksaus op je pizza caprese🤷🏻♀️

2 maanden geleden
Reactie op Kinderwens97
Hee, wat leuk dit groepje! Ik heb gister met 9 dpo positief getest, dus als ...
Dat is toevallig, ik ben ook uitgerekend op 24 december, vandaag 12 dpo en positief getest! Het blijft spannend, maar ik ben ervan overtuigd dat het voor ons beide goed gaat komen!

2 maanden geleden
Gezellig! Ik ben wss uitgerekend op 22 december. Vind het wel spannend hoor zo rond de feestdagen, maar goed had zo moeten zijn denk ik..
Dit word ons tweede kindje! We hebben al een dochter van bijna 1.5 (november).
Ik voel me eigenlijk wel prima en dat maakt me in de war? Ik ben wel ontzettend moe. En 's ochtends niet persee misselijk maar wel een gevoel van o moet snel eten

2 maanden geleden
Reactie op Vikingw
Gezellig! Ik ben wss uitgerekend op 22 december. Vind het wel spannend hoor ...
Ik wss ook 22 december 😁
Voor ons het eerste kindje hopelijk als alles goed gaat. 2 eerdere miskramen gehad 😔
Ik voel ook vrij weinig behalve op en af wat pijnlijke borsten. We hebben 2 mei de eerste echo gepland 🤞🏻

2 maanden geleden
Reactie op Mommyofonegirl🩷
Ik hoop eigelijk binnen nu en een week de positieve test in mn handen te he ...
Ohh ja omdat dit in de geboortegroep is ging ik er vanuit dat je al positief getest had. Maar wat spannend zeg, hopelijk klopt je gevoel! Hou ons maar op de hoogte, ik duim voor je 🍀

2 maanden geleden
Reactie op BemoedigendeBeuk770279
Dat is toevallig, ik ben ook uitgerekend op 24 december, vandaag 12 dpo en ...
Daar gaan we voor 😊🍀zullen wel ineens hele gekke feestdagen worden. Ik zat al te grappen dat we misschien ons kerstdiner wel tijdens de bevalling in het ziekenhuis krijgen 😂

2 maanden geleden
Reactie op Vikingw
Oh spannend dat je al de echo gepland hebt!
Ik neem volgende week contact ...
Ik had vanochtend aangemeld per e-mail en toen belden ze vrij snel om het te plannen 😃
Haha ja denk t ook 🥹

2 maanden geleden
Reactie op Marcella5972
Ik hoop ook komende week een positieve test in handen te hebben. Heel bijzo ...
Kaas met jam heerlijk haahha
Kaas in tomatensoep ook lekker

2 maanden geleden
Reactie op Kinderwens97
Daar gaan we voor 😊🍀zullen wel ineens hele gekke feestdagen worden. Ik za ...
Het kan zomaar gebeuren! Kerst zou ik niet zo'n probleem vinden. Oud en nieuw lijkt me wel lastig. Maar goed, we hebben er weinig controle over.

2 maanden geleden
Reactie op Kinderwens97
Ohh ja omdat dit in de geboortegroep is ging ik er vanuit dat je al positie ...
Ja snap ik hihi🙈

2 maanden geleden
Hey wat leuk!
Hier gisteren positief getest. Zat eigenlijk te wachten op mijn menstruatie. Maar het bleef bij wat oud bloedverlies (donker bruin). Toen toch maar getest en jahoor! Positief.
Waarschijnlijk ook rond 22 december uitgerekend.
Dit wordt ons tweede kindje. We hebben een zoontje van bijna 2 (6 juli).
Heb wat lichte krampen, hoofdpijn en gevoelige borsten.
Spannend allemaal weer! 🙌🏽

2 maanden geleden
Hi meiden!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap❤️
Ik sluit me gezellig bij jullie aan gister teste ik positief, volgens mijn berekening ben ik uitgerekend 22 dec even afwachten wat de eerste echo gaat zeggen natuurlijk. Ik vind het allemaal onwijs spannend weer zwanger te zijn na een miskraam.🍀
Ik heb al een dochter van 5 jaar

2 maanden geleden
Hoi meiden,
Iedereen gefeliciteerd 💕
Ik heb vanmorgen een positieve test in handen gehad, kan het nog niet geloven 🥹 morgen ga ik testen met de clearblue 🤗
Afgelopen januari heb ik een miskraam gehad dus ik vind het weer heel spannend de eerste echo 🙏🏻
Volgens berekeningen ben ik op 23 december uitgerekend 💝

2 maanden geleden
Reactie op BemoedigendeBeuk770279
Het kan zomaar gebeuren! Kerst zou ik niet zo'n probleem vinden. Oud en nie ...
Mijn schoonmoeder is de dag na kerst jarig dus het wordt een logistieke uitdaging 😂 maar dat komt helemaal goed. Ik vind het ook juist wel heel speciaal ofzo. Wel gek dat het je het geboortejaar pas last minute weet haha