389 Reacties

2 maanden geleden
Haha wauw ik ben ook op 11 december uitgerekend dus ook vandaag 5+2. Ik vind het ook allemaal heel spannend zoek alles op en word er soms helemaal gek van.. blij als we de eerste echo hebben gehad..

2 maanden geleden
Dat is bijzonder, wie heeft jullie berekening gedaan? Ik ben 5+3 en 9 december uitgerekend 😅

2 maanden geleden
Reactie op Missterica
Dat is bijzonder, wie heeft jullie berekening gedaan? Ik ben 5+3 en 9 decem ...
Berekend via mijn eerste dag laatste menstruatie die moest ik doorgeven aan de kliniek en die hebben gezegd vanaf dat punt rekenen we je zwanger.

2 maanden geleden
Ooh zo, Ja ik zie nu ook dat het verschil is dat de standaard dingen rekenen met een cyclus van 28 dagen. Mijne is 26. Ik kom nu zelfs op 7 december uit😅 nou ik vind het prima. Ik hoor met de eerste echo toch wel hoe zij er over denken

2 maanden geleden
Reactie op Evavava
Ik ben ook 13 december uitgerekend. 25 april eerste echo! Vind het zo spann ...
Ik heb dus het zelfde gehad in dec merk dat ik onzeker ben

2 maanden geleden
Reactie op Evavava
Ik ben ook 13 december uitgerekend. 25 april eerste echo! Vind het zo spann ...
Wij ook 25 april.. en hoop ook dat ik dan wat meer kan “ genieten “ alles wat er nu gebeurt vind ik zo spannend..

2 maanden geleden
Ik ben vandaag 5+1. Denk ik tenminste, het zou ook een paar dagen minder kunnen zijn (maar ik had heel vroeg en positieve test, dus denk dat ik een vroege eisprong had). Kom dan uit rond 12 december

2 maanden geleden
Reactie op Lotus-93
Ja leuk idee van een kletsgroepje! Ik ben 5+1 vandaag en ga maandag de verl ...
Same! Ik had februari vorig jaar en miskraam en mag nu eindelijk weer hopen op een klein wondertje! ❤️🌈
We zijn op 14. december uitgerekend en hebben 05 mei de eerste echo 🤞🏼

2 maanden geleden
Vandaag 5+1 uitgerekend 12 december. Ik heb 24 april de eerste echo.
Afgelopen jaar 2x een missed abortion gehad. Eerst deze echo even afwachten, maar al besproken dat ik eventueel meerdere echo’s krijg om eventueel een 3e keer uit te sluiten of in een slecht geval zo snel mogelijk vast te stellen.