10 Reacties

Het is trouwens ook goed voelbaar met de hand

14 uur geleden

Ik denk dat het kloppende geluid je eigen hartslag is. Wat je kan doen is je pols voelen, als je het kloppende gevoel op je buik voelt. Je pols voel je op je pols onder je duim. Moet je wel met je wijs en middelvinger voelen. Als het hetzelfde ritme is dan is het je eigen hartslag. Als dat niet zo is zou ik het navragen bij de verloskundige.

Reactie op Rolinka De Jong

Ik denk dat het kloppende geluid je eigen hartslag is. Wat je kan doen is j ...
Nee het is een stukje langzamer als mijn polsslag, de ene keer sneller als de andere keer.

13 uur geleden

Reactie op YaraChristina van Berlo

Nee het is een stukje langzamer als mijn polsslag, de ene keer sneller als ...
Dan zou ik het morgen even navragen bij je verloskundige. Ik ken het gevoel niet

13 uur geleden

Ik heb dit ook regelmatig. Soort hartslag gevoel op verschillende plekken. Het voelt wel als de hik

13 uur geleden

Weet je zeker dat het niet de hik is? Dat gaat namelijk best snel achter elkaar en lijkt een beetje op wat je omschrijft wel

Reactie op Lynnvdb1

Weet je zeker dat het niet de hik is? Dat gaat namelijk best snel achter el ...
Ja zeker dat het niet de hik is. Ken alle bewegingen van mijn kindje en weet precies wat wat is. Dit is waarschijnlijk een slagader maar vond het toch beetje spannend.

13 uur geleden

Ik denk dat het de hik is die je voelt :)
De hik kan heel erg verschillen in tempo. Ik ga echt ook voor de hik. Vooral vanwege het patroon dat je beschrijft

2 uur geleden

De hik inderdaad! Ik kon het ritmische geklop eerst zelf ook niet plaatsen. Toen een vriendin van mij pas vroeg (bij 30 weken) of ik al eens had gemerkt of het de hik had, viel het kwartje 馃槉