35 Reacties

6 maanden geleden

Bij mij klopte de nub wel.. heb je foto?

6 maanden geleden

Reactie op Manuela2603

Bij mij klopte de nub wel.. heb je foto?
Jaa die heb ik, maar volgens mij moet die dan in de grote nub topic worden geplaatst, anders sluiten ze mijn topic🙈

6 maanden geleden

Verwar je het misschien met de navelstreng of een been?

6 maanden geleden

Bij mij dachten ze via de nub dat het een meisje was. Maar is nu toch echt een jongen

6 maanden geleden

Reactie op Cookie0x

Verwar je het misschien met de navelstreng of een been?
Nee, ik heb echt goed gekeken maar ik kom er niet uit. Bij beiden zie ik de navelstreng goed. Een been kan het zijn maar het lijkt teveel op een nub voorbeeld

6 maanden geleden

Reactie op DeskundigeKikker795084

Bij mij dachten ze via de nub dat het een meisje was. Maar is nu toch echt ...
Met hoeveel weken dacht je dat het een meisje was via de nub?

6 maanden geleden

Reactie op DierbareSchildpad248056

Met hoeveel weken dacht je dat het een meisje was via de nub?
Was ook de echo van 13 weken. 13+1 om precies te zijn. Zelf zie ik het niet hoor maar had het aan andere gevraagd die het wel zien en weten waar ze naar moeten kijken. Had de week erna een geslachtsbepaling gepland staan

6 maanden geleden

Ben toch wel benieuwd naar de foto's haha. Het kan net een klein verschil in hoek zijn misschien

6 maanden geleden

Een nub is nooit 100% betrouwbaar en blijft een theorie, het ligt ook net aan de hoek van de foto. Op de 13-weken echofoto van mijn zoontje is het een typische meisjesnub, terwijl we die ochtend toch echt konden zien dat het een jongetje was🙃

6 maanden geleden

Bij mij stond tijdens de 13 weken echo de NUB een klein stukje omhoog en toen ik het na ging vragen zei ze ja hij staat iets te hoog voor een meisje en te laag voor een jongen dus ik dacht al oké 🙄 en een week later geslachtsecho en toch een meisje (wat wij al dachten)

6 maanden geleden

Ik ben ook erg benieuwd hiernaar! Hier op het forum eigenlijk geen reacties op m’n nub gekregen. Via buitenlandse Facebook groepen, die een hoog slagingspercentage hebben op het doen van NUB bepaling, komt een jongetje uit bij ons! En volgens de tekening kan ik het snappen. Maar in mijn hoofd niet. Heb 2 jongens en 1 meisje, en deze zwangerschap is zo gelijk aan die van ons meisje. En m’n “moedergevoel” zegt dit ook al vanaf het begin.. dus ben uiteindelijk heeel benieuwd. Eigenlijk willen wij het niet weten tot de geboorte, zolang het lukt 😝 maar gissen en nieuwsgierig zijn blijft (leuk) haha.

6 maanden geleden

Reactie op L e o n i e

Ik ben ook erg benieuwd hiernaar! Hier op het forum eigenlijk geen reacties ...
Ik heb met mijn ‘niet’ duidelijke echo, chatgpt gevraagd met meerdere foto’s en online foto’s ingestuurd tegen betaling en bij allemaal zeiden ze een jongen, maar ik krijg toch echt een meisje haha

6 maanden geleden

Reactie op Sherrr_

Ik heb met mijn ‘niet’ duidelijke echo, chatgpt gevraagd met meerdere foto’ ...
Oh echt.. wat apart hè! Ik vind als ze een meisje voorspellen en het wordt een jongetje, kan ik beter snappen dan een jongetje voorspellen en het wordt een meisje🙈 maar super leuk voor je een meisje uiteindelijk! Hier zegt chatGPT ook elke keer meisje, maar toch geloof ik hem niet om waar hij de nub aanwijst😂 maar de site waar je kan insturen met verloskundigen zeggen ook elke keer meisje. Dus die zeggen weer geen jongen bij mij haha. Enkel die buitenlandse facebook nub groepen. En als ik die tekening zie snap ik het. Maar kreeg van een ander die een meisje voorspelde ook een tekening en die snap ik ook 😂 dus ik weet het gewoon niet meer haha.

6 maanden geleden

Reactie op L e o n i e

Oh echt.. wat apart hè! Ik vind als ze een meisje voorspellen en het wordt ...
Die site met verloskundigen klopte tot 3x toe niet bij mij. Heb toen ook verschillende echo's laten zien. De Nubtheorie zelf klopte wél bij mij:)

6 maanden geleden

Reactie op Cookie0x

Die site met verloskundigen klopte tot 3x toe niet bij mij. Heb toen ook ve ...
Jaa ik snap dus niet helemaal hoe de nub werkt, omdat ik op de ene echo foto een jongens nub zie en andere overduidelijk een meisjes nub🥺

6 maanden geleden

Volgens m'n verloskundige klopt de nub maar 60%. Toen ik dat hoorde dacht ik, ik wacht wel gewoon tot de geslachtsbepalende echo😅

6 maanden geleden

Reactie op MamaHH

Volgens m'n verloskundige klopt de nub maar 60%. Toen ik dat hoorde dacht i ...
Ja mij verloskundige zei dat ook al, maar het wachten duurt zo lang hahah

6 maanden geleden

Ja mij verloskundige zei dat ook al, maar het wachten duurt zo lang hahah
En toch zei de gene waar ik de geslachtbepaling gedaan heb de nub theorie bijna altijd kloppen! Dat deed die van mij wel in iedergeval😊

6 maanden geleden

Dit bericht is verwijderd
Heb je toevallig een foto met beentje omhoog? Zie op deze foto nou niet een duidelijke nub.. mijn nub was wel overduidelijk maar dat was met 11 weken zeggen de meeste is te vroeg.. maar mn nub met 13 weken was ook duidelijk en is toch echt een meisje! Dus als je meerdere echo’s heb wil ik gerust kijken maar ben er verder geen pro in ondanks dat ik er afgelopen tijd wel veel mee bezig ben geweest😊

6 maanden geleden

Dit bericht is verwijderd
Ik ook!