9 Reacties
2 dagen geleden
Gebruik je al wollen kleding en dekens? Dan isoleert de warmte beter en houdt de kleine de warmte goed vast. Verder goed aan de andere kinderen uitleggen dat de deur dicht moet blijven? Doe je waarschijnlijk al wel, maar mogelijk helpt dat nog iets.
Slaapzak mag, mits je kindje niet met zijn hoofdje erin kan zakken. De newborn teddy van puckababy is lekker warm en kan je al redelijk vroeg gebruiken. Maar ligt ook aan grootte van je kindje natuurlijk. Ik zou gewoon eea uitproberen. Via vinted goedkoop aan te komen
gisteren
Leuke naam hebben jullie gekozen! 😊
De slaapzakken van Lodger zijn ook goed klein. En je hebt ze met tog-waarde 3.0 of hoger en dat is wel fijn met deze temperaturen. Wij hebben nog een extra wollen dekentje tussen het laken en de baby, daar leggen we dan de kruikjes tussen. Dus de laagjes zijn dan: baby, wollen deken, kruik, laken, gewoon wiegdeken. Zo blijft de warmte van de kruik goed hangen. Dit was een tip van de kraamhulp.
Het wollen dekentje moet dan wel echt kort opgemaakt, nog korter dan het laken en deken. Zo kan je baby er niet onder zakken.
gisteren
Wij gebruiken een wollen onderlegger in het bedje en wikkelen hem in een wollen dekentje voordat hij onder de lakens gaat, misschien heb je er wat aan
gisteren
Hier ook echt vrieskou in huis. Wij hebben de ramen in onze slaapkamer af gedekt met raamfolie van tesa, thermo cover. Het helpt wel wat maar wij hebben achter de verwarming geen muur maar een houten plaat zo slecht geïsoleerd. Morgen komen radiatorplaaten/folie binnen voor achter de radiatoren. En de deuren hebben wij ook afgedicht met borstelafdichting. Koude huizen zijn vreselijk maar zeker wanneer je een kleintje heb. Vandaag toch maar echt stoken al valt er bij ons bijnaniet tegenop te stoken.
Helaas wil de huisbaas hier niks doen. En is het afwachten op een rechtzaak. Onder de kitlagen van de kozijnen zit letterlijk schildersttape om grote gaten te dichten. Daarnaast is het algemene onderhoud echt vreselijk. De keuken is 20 jaar oud. Debadkamer heeft geen plamuurlaag meer de stuucplaten komen door de stuuc heen, via de gang kijk je zo de slaapkamers in door de scheuren in de muur. Drama
gisteren
Heb ik 2 uur geleden gereageerd over hoe slecht geïsoleerd het huis hier is. Valt ook nog eens de verwarming hier uit geen kamer heeft meer verwarming. Dit word wolkjes blazen met zen allen
gisteren
Reactie op AngstlozeReiger051877
Heb ik 2 uur geleden gereageerd over hoe slecht geïsoleerd het huis hier is ...
Oh nee, wat erg! Kan je naar een hotel? Of familie?
gisteren
Reactie op koos_naamloos
Oh nee, wat erg! Kan je naar een hotel? Of familie?
Het is net uitgevallen dus ik hoop dat storingsdienst gewoon komt. Even aankijken hoe de nacht gaat iedereen ligt al op bed en heb nog een 2.5 tog slaapzakje gevonden die levi al past. Ik wil niet iederen nu wakker maken en een uur naar familie reizen. Mijn vader woont bij ons dus die heeft t even koud
gisteren
Reactie op AngstlozeReiger051877
Het is net uitgevallen dus ik hoop dat storingsdienst gewoon komt. Even aan ...
Ah, snap ik. In ieder geval succes vannacht. Ik hoop voor je dat het snel gefixt wordt…