88 Reacties

2 weken geleden
hier ook 2e zwangerschap,
ik heb eigenlijk geen kwaaltjes alleen:
-mijn dochter is gestopt met borstvoeding spontaan... ze zei mama auw... oke prima ze is 2 jaar
-emotioneel

2 weken geleden
Ik heb ook niet echt kwaaltjes nog, wel al een aantal dagen een weeïg gevoel ‘s morgens tot een uur of 12 en mijn borsten die elke dag iets pijnlijker aan gaan voelen. Ben ook nog maar 11DPO.
Hoe ver zijn jullie?

2 weken geleden
Reactie op WonderlijkeKlank907748
hier ook 2e zwangerschap,
ik heb eigenlijk geen kwaaltjes alleen:
-mijn doc ...
Aah, ja dan is het ook oke he als ze zelf stoppen. Merk dat mijn zoontje steeds minder drinkt en sneller gefrustreerd is. Fijn dat je verder nog geen klachten hebt!

2 weken geleden
Reactie op pinkflower83
Ik heb ook niet echt kwaaltjes nog, wel al een aantal dagen een weeïg gevoe ...
Fijn dat het nog meevalt! Ik heb mijn ovulatie niet getest. Zit morgen op cyclusdag 28. Heb na mn bevalling nog geen fatsoenlijke cyclus gehad. 3x lichte bloedingen (lees: als ik verzameld had, kon ik per 'menstruatie' het op 1 inlegkruisje houden), waarvan 1x tussen kerst en oud en nieuw. 2e begon op 6 feb en 3e begon 19 dagen later op 25 feb. Nu dus positieve testen gehad. Had ook totaal niet verwacht dat het nu alweer raak zou zijn!

2 weken geleden
Ik merk al wel wat kwaaltjes, ben vandaag 14 dpo. Ben heel erg moe, kan wel slapen in de middag. Als ik honger krijg moet ik meteen eten anders wordt ik misselijk, borsten zijn gevoeliger. Ben snel buiten adem en heb regelmatig een hogere hartslag. Bij mij eerste zwangerschap was ik ook heel moe en toen had ik continue honger, nu gelukkig niet

2 weken geleden
Ik ben vandaag 16 dpo en als het goed is 4 weken. Ik heb een aantal dagen van keelpijn achter de rug, dus was daardoor extra moe.
Mijn symptomen zijn
- Vermoeid (middagdutjes doen)
- Vaag duizelig
- Vollere en beetje gevoelige borsten
- Lichte krampjes heel soms
- Soms nog wat lichtbruin/roze bloedverlies (hebben jullie dit ook?)
- 3 dagen lang migraine gehad

2 weken geleden
Reactie op Miralautje
Ik ben vandaag 16 dpo en als het goed is 4 weken. Ik heb een aantal dagen v ...
Ja ik kan ook wel middagdutjes doen, maar werk 4 dagen per week, en een kleine van 11,5 maand, dus dat zit er helaas niet altijd in. Bloedverlies heb ik (tot nu toe) niet, heb ik bij de vorige zwangerschap ook niet 1x gehad

vorige week
Voel me heel goed en energiek! Wel gevoelige borsten en menstruatie achtige krampjes.

vorige week
Hebben meer van jullie een dichte neus? Heb het sinds gisteren ineens. Verder geen verkouden gevoel, maar kan nog komen misschien 😅

vorige week
Haha, bijzonder hè al die kwaaltjes?! Merk dat ik het meeste “last” heb van onrustige darmen. 💩 Stom onderwerp, maar ik merk dat er veel lucht dwarszit. Vind dat eng, want soms gaat het ook gepaard met nare steken en dan ben ik heel bang dat er in m’n baarmoeder iets mis is. Durf ook amper tot niet te persen. Komende dagen maar even veel gele kiwi’s eten en/of pruimen. 😜
Verder over de hele dag af en toe wat lichte kwaaltjes als in: soms steken in m’n borsten, in de ochtend kokhalzen en misselijk, wakker worden met hoofdpijn, veeeeeel dromen en inderdaad mijn neus werkt ook ineens stukken beter. Alleen deze klachten komen en gaan, heb soms ook momenten dat ik denk: hmmm, ik voel niks meer. 😅
Lastig, maar ik neem alle kwaaltjes voor lief. Zolang alles maar goed blijft gaan! ❤️

vorige week
Tweede zwangerschap:
- moe!
- zere borsten en tepels
- steken in mijn buik en opgeblazen
- sinds vandaag ook af en toe misselijk en weeïg gevoel, dit herken ik van m’n vorige zwangerschap

vorige week
Hi,
Ik ben zwanger van m’n eerste kindje en voel me tot nu toe goed op wat krampjes in mn onderbuik na. Alleen vanmorgen werd ik ineens niet lekker door de kramp/druk en brak het zweet me aan alle kanten uit en viel ik bijna flauw. Iemand die dit ook heeft gehad? Na even gezeten te hebben met een koude doek trok het snel weer weg

vorige week
Vorige keer (uiteindelijk met 7 weken miskraam gehad) voelde ik aan alles dat ik zwanger was. Had deze maand in m’n hoofd alweer afgeschreven, maar bleek toch raak te zijn! Lichte krampjes in de onderbuik en ben ruim voor de wekker (die om 6:00 uur al gaat) klaarwakker en gelijk energiek! Ken ik helemaal niet van mezelf.

vorige week
Reactie op Linnepin95
Vorige keer (uiteindelijk met 7 weken miskraam gehad) voelde ik aan alles d ...
Oh dit herken ik heel erg.
Vorige keer mega last van mn borsten, nu bijna niet. Ook alleen krampjes en inderdaad ook veel energie. Soms een vlaag misselijkheid, maar dat is sporadisch.
Maakt wel dat ik me erg onzeker blijf voelen.
Maja, afwachten is het enige wat we kunnen doen.