38 Reacties

vorige week
Reactie op Cynthiaa31
Ik ga het ook weer doen. Plus punt je krijgt een heerlijk zachte wikkeldoek ...
Ooh dat klinkt heel goed 😁

vorige week
Ik heb aan moeders voor moeders meegedaan tijdens mijn zwangerschap afgelopen najaar.. Helaas is ons zoontje met 16 weken geboren 🩵💫.. Om die reden wil ik nu niet meedoen, ik ga alles anders doen.. ❤️❤️

vorige week
Reactie op Michelle0395
Ik heb aan moeders voor moeders meegedaan tijdens mijn zwangerschap afgelop ...
Elke zwangerschap heeft weer zn eigen reis... En daar heb je zelf zeggenschap over. ❤️

vorige week
Ik zat hier ook aan te denken wou bijna ook zo topic maken,
Ik wil er wel aan mee doen, zelf zat ik in een iui/ ivf traject en het lijkt mij zo mooi om ook aanstaande ouders te kunnen helpen met hun vruchtbaarheidsbehandelingen. Moet wel eerst nog mezelf ervoor aanmelden🍀

vorige week
Ik doe het niet nadat er veel kritiek is geweest op hun niet-transparante werkwijze, waarbij het maar de vraag lijkt te zijn of het echt ten goede komt van stellen met een fertiliteitstraject... Dubbel gevoel want ik ben zelf vanuit een traject zwanger geraakt, maar dit heeft voor mij wat ethische bezwaren.

vorige week
Reactie op Wilmarie93
Ik doe het niet nadat er veel kritiek is geweest op hun niet-transparante w ...
Wat zouden ze anders met de urine doen? Is een oprechte vraag want ik heb niks van kritiek meegekregen erover

vorige week
Vorige keer meegedaan, dan werd een miskraam. Ze waren heel begripvol en kreeg een bosje bloemen. En nu denk ik wel van; heb de vorige keer al gedaan dan nu even rust

vorige week
Heb het bij mijn zoontje wel gedaan. De geur die alleen uit die bussen komt is niet te harde. Heb toen met moeite volgehouden. Ga het nu niet doen.

vorige week
Reactie op Cynthiaa31
Wat zouden ze anders met de urine doen? Is een oprechte vraag want ik heb n ...
Dit staat erover geschreven op hun website (https://www.moedersvoormoeders.nl/ik-wil-meedoen/wat-gebeurt-er-met-mijn-urine/).
Voor mij geen reden om het niet te doen. Er gebeuren ook goede dingen mee. Ik ben alleen wel van mening dat er iets meer transparantie mag zijn over welk deel voor fertiliteitsmedicatie wordt gebruikt en welk percentage voor andere doeleinden. Helaas is dat (zo ver ik weet) niet bekend.

vorige week
Ik doe ook mee! De geur uit de flessen is wel sterk, maar ik adem gewoon even niet door mijn neus. Ook zei ze specifiek aan de telefoon dat je het moet doen op moment dat het KAN. Je hoeft je niet in bochten te wringen op andere locaties, alleen thuis. Ik doe het dus ook niet op mijn werk. Ik vond dat ik het wel moest doen na m’n IUI traject waarbij ik de medicijnen zelf heb gebruikt en plassen moet ik toch 😜!

vorige week
Reactie op Deem1609
Ik doe ook mee! De geur uit de flessen is wel sterk, maar ik adem gewoon ev ...
Oh ja ik ben benieuwd wanneer ze mij gaan bellen, dan hoor ik de rest wel

vorige week
Reactie op Marleen1990
Heb het bij mijn zoontje wel gedaan. De geur die alleen uit die bussen komt ...
Eens! Vooral na een aantal weken zwangerschap … ik heb het de eerste x ook gedaan maar pas nu. Ik ruik het weer als ik er aan denk 🤣