33 Reacties

vorige week

Hier ook Deze week begonnen met moxa Merk meer activiteit tijdens en na de moxa Maandag een liggingsecho en anders meteen volgende week een draai poging

vorige week

Reactie op Baby_Verhoeven

Hier ook Deze week begonnen met moxa Merk meer activiteit tijdens en na de ...
Spannend! Hoeveel weken ben je nu? Is de Moxa 1 sessie?

vorige week

Reactie op Judith-Judith

Spannend! Hoeveel weken ben je nu? Is de Moxa 1 sessie?
34 weken Heb 1 sessie gehad bij acupuncturist met uitleg en nu nog 9 dagen zelf thuis doen

vorige week

Ik ben ook benieuwd!

vorige week

Wij hebben het net 1,5 week gedaan en waren sceptisch. Is ook niet gedraaid.
Ik heb Moxa gehad en baal dat ik het niet wat eerder heb gedaan. Gisteren 2x Moxa gehad en vanochtend nog 1x. Vandaag een draaipoging (3x hebben ze het geprobeerd) en helaas niet gelukt.. toch ga ik door met de Moxa in de hoop dat hij zelf toch nog gaat draaien. Hij reageert er namelijk wel echt op! Ik vond de draaipoging erg pijnlijk, en ik heb echt best een hoge pijngrens. Ze zeggen dat op tijd beginnen met Moxa kan bijdragen aan een succesvolle versie. Het is het proberen wel waard. Hopelijk werkt het voor jullie! 🫶🏼

vorige week

Ja, ik heb dit geprobeerd bij mijn vorige zwangerschap. Het is uiteindelijk niet gelukt en een stuitbevalling geworden, maar ik had achteraf beter wat eerder met Moxa kunnen beginnen. Bij mij was er veel beweging tijdens en na elke behandeling, dus ik kan me wel voorstellen dat het iets kan doen! Alleen mijn baby lag achteraf dus echt vast.

vorige week

Ik heb bij m’n vorige zwangerschap ervaring met moxatherapie ivm een stuitligging. Helaas geen resultaat na de moxatherapie, maar wél een geslaagde versie. De versie verliep vrij eenvoudig; binnen 10 minuten was de gynaecoloog alweer de kamer uit. Ik ben ervan overtuigd dat de moxatherapie heeft bijgedragen hieraan!

vorige week

Ik ben vandaag ook 34 weken zwanger en hoorde gisteren dat mijn dochter nog in stuit ligt. Ik heb moxa besteld via Bol, volgens mij eentje die niet veel rookt, en die komt maandag binnen. Ben heel benieuwd! Over twee weekjes krijg ik een echo om te kijken hoe ze ligt. Vind het allemaal best spannend. Ik kreeg al wat informatie mee naar huis over stuitbevallingen en keizersnedes. Mijn eerste dochter draaide trouwens met 36 weken spontaan, zonder echt iets bijzonders te doen, behalve wat oefeningen van Spinning Babies.

vorige week

Ik heb een afspraak gemaakt voor as maandag, dus ben erg benieuwd.
Ik ben 4 dagen geleden begonnen met Moxa. Morgen 32 weken. Tijdens de moxa voel ik de beweging maar geen idee hoe hij nu nog ligt… ik moet echt starten met Spinning Babies.

vorige week

De spinning babies, cold pack aan de bovenkant van mijn buik en zaklamp onderin op mijn buik heeft hier gewerkt. En oefeningen om de bekkenbodemspier te ontspannen. Sinds vannacht voel ik voetjes onder mijn ribben! (Nu net 34+6)

vorige week

Wij hebben net een echo gehad en onze baby is ook gedraaid👌🏻 weten natuurlijk niet of dat door de moxa komt of spinning babies, of dat het sowieso gebeurd was. Maar wel heel blij!

vorige week

Reactie op Utrechtse92

Wij hebben net een echo gehad en onze baby is ook gedraaid👌🏻 weten natuur ...
Ik ben zo aan de beurt.. Ben heel benieuwd 🙈
Zijn jullie al vroeg begonnen met spinning babies? Gewoon filmpjes van YouTube? De verloskundige begon 4 weken geleden al over spinning babies maar nog niet aan begonnen, zo dom! Hebben jullie de draaiing gemerkt?

vorige week

Reactie op Kleinstewondertje

Zijn jullie al vroeg begonnen met spinning babies? Gewoon filmpjes van YouT ...
Ik heb deze video gevolgd, 2 weken om de dag. Ben nu 35.4. En ongeveer tien dagen moxa gedaan, 20 min per dag. Tot vorige week 34.4 was de laatste moxa sessie https://youtu.be/s-szODdpg8A?si=xBPhUkFBCEmqBTzP

vorige week

Ohja draaing niet gemerkt !

4 dagen geleden

Hi, hier ook begonnen met moxa. Ik kreeg ook het advies om spinning babies te proberen. Als het niet lukt, ga ik volgende week voor een draaipoging bij een ziekenhuis waar slagingspercentage voor een versie iets hoger ligt dan gemiddeld.

4 dagen geleden

Hier vandaag met 34+3 ook gedraaid! Z’n opluchting

3 dagen geleden

Ik ben begonnen met moxa. Maar hoe deden jullie het? Deed je partner het of deed je het zelf? Ik kan maar geen houding aannemen als ik het zelf moet doen 😵‍💫