26 Reacties

Ook nachten wakker maar geen injectie. 36 weken zwanger

gisteren

Reactie op GracieuzeVuursteen417088

Ook nachten wakker maar geen injectie. 36 weken zwanger
Ja vervelend he… Ik heb ook nog 2 dochters rondlopen maar ben zo moe overdag vandaar dat ze het misschien extra aanraadde.
Hier 36+2 en kan me niet meer herinneren waneer ik voor het laats niet wakker was in de nacht. Afgelopen nacht kon ik 3x naar de wc om te plassen zucht.... hoort er in de laatse weken ook een beetje bij. Maar het breekt je wel echt op. Ik val dan meestal ook pas tegen de ochtend weer in slaap en dan tot een uur of half 9 meestal.

gisteren

Reactie op DiscreteVogel306711

Hier 36+2 en kan me niet meer herinneren waneer ik voor het laats niet wakk ...
Ohh ik wou dat ik 36 weken was haha. Maar idd ik kan me dat ook niet herinneren maar eerst kon ik teminste nog even slapen, nu slaap ik gewoon helemaal niet.

gisteren

Hier ook urenn wakker 34.5 weken nu, veel eruit om te plassen en dan maar helemaal eruit 😭

gisteren

Hier ging het een tijdje goed alleen nu alweer 2 nachten niet kunnen slapen. Vanaf 04.00 liggen draaien, ben nu 35+5

gisteren

Hier (36+3) ook al nachten wakker vanaf een uur of 4-5. Overdag een dutje proberen?

gisteren

Hier ook last van. Vanaf 2 uur klaar wakker. En lukt niet om weer in slaap te vallen. Overdag rusten lukt ook niet met een peuter.

gisteren

Heb er ook veel last van. Lig soms uren wakker, ook tot 6 uur en half 7 is zoontje weer wakker. Echt doodmoe

gisteren

Hier precies hetzelfde. Zo moe en mijn zoontje is de laatste 2 weken ook al steeds om 6 uur wakker. Ben zo op dat ik mijn zwangerschapsverlof aankomende dinsdag al in laat gaan ipv volgende week dinsdag

gisteren

Reactie op mamavanleon

Heb er ook veel last van. Lig soms uren wakker, ook tot 6 uur en half 7 is ...
Ja echt zwaar lijkt me dat. Mijn dochters slapen gelukkig uit tot een uur of 9. En dan is mijn vriend er omdat ik dan meestal slaap aangezien ik de hele nacht wakker was..

gisteren

Reactie op lies5678

Hier precies hetzelfde. Zo moe en mijn zoontje is de laatste 2 weken ook al ...
Nog werken ook lijkt me inderdaad zwaar, dus ik snap je helemaal! Ik hoop voor je dat je na dinsdag lekker kan uitrusten!

gisteren

Reactie op maima

Hier ook last van. Vanaf 2 uur klaar wakker. En lukt niet om weer in slaap ...
Ah vervelend is dat he.. Ik lig wel al om 21u in bed maar slaap gewoon de hele nacht niet. Het is alweer ochtend en heb geen oog dicht gedaan

gisteren

Reactie op Mama of 2

Ja echt zwaar lijkt me dat. Mijn dochters slapen gelukkig uit tot een uur o ...
Ah wat heerlijk tot 9 uur. Als ik eenmaal wakker ben dan kan ik niet meer slapen. Heel irritant. En baby is ook elke dag mega druk vanf 6 uur haha

gisteren

Reactie op Daisy025

Hier (36+3) ook al nachten wakker vanaf een uur of 4-5. Overdag een dutje p ...
ja met mijn dochters lukt dat niet echt, heb jij wel de mogelijkheid om dat te doen?

gisteren

36+1 en ook veel wakker in de nacht. Vaak om te plassen (soms 5x), maar soms ook inderdaad "gewoon" klaarwakker. Gelukkig nog niet zo extreem als jullie, ik val uiteindelijk wel weer in slaap. Overdag rust pakken is alleen zeldzaam met een actieve peuter thuis.. Vervelend hè, je wilt nu juist goed uitrusten voordat de bevalling zich aankondigt 🥲

gisteren

Reactie op Nvn10

36+1 en ook veel wakker in de nacht. Vaak om te plassen (soms 5x), maar som ...
Oh je hebt geluk haha. Ik kan niet eens meer bijhouden hoevaak ik opsta om te plassen maar ik denk meer dan 10x deze nacht haha. Het grappige is dat als de baby er is ik het minder erg vind om wakker te zijn in de nacht..
Absoluut een aanrader! Tijdens mijn vorige zwangerschap ook een paar keer gedaan op advies van de gynaecoloog. Door extreme bekkenpijn en slapeloosheid sliep ik vanaf week 25 amper. Die nachtjes in het ziekenhuis waren echt heel fijn en zorgden dat ik de bevalling enigsinds aan kon.

gisteren

Mijn ervaring is wel dat 1 goede nacht echt heel veel kan doen. Voor je gemoed, maar ook om de slapeloosheid te doorbreken. In slaap vallen kost ook energie, dus als je te moe bent, wordt dat alleen maar moeilijker. Snap wel dat je er tegenopziet met 2 kleintjes thuis hoor. Maar ook belangrijk dat jij overeind blijft. Slapeloosheid is zo naar.

gisteren

In mijn eerste zwangerschap heb ik een nachtje slaapmedicatie gehad (voor thuis). Na 1 nacht was toen de cyclus van slecht slapen doorbroken en kwam ik daarna weer goed in slaap. Dus 1 nacht kan in mijn ervaring zeker een positief effect hebben! Heb alleen geen ervaring met de injectie.