7 Reacties

Onze eerste was de nacht voor de liggingsecho opeens gedraaid (lag daarvoor ook altijd goed). Toen we voor de versie kwamen, lag ze gewoon weer goed. Weet niet of dit iets helpt, maar kijk of je je zorgen voor de versie wat los kan laten. Een tweede heeft sowieso meer ruimte dan een eerste. En als het niet goed komt, kun je je oudste ook nog goed voorbereiden op wat komen gaat. Heel veel succes!

1 uur geleden

Hier een goede ligging tot nu toe maar ook onverwachts het nieuws dat ik waarschijnlijk een keizersnede krijg rond week 37. Baal ontzettend. 20 nov hoor ik het. Maar met een kleuter die erg aan mij hangt en papa mag niks doen zie ik er ook enorm tegenop.

1 uur geleden

Dat hij nu nog kan draaien en dat het je tweede kindje is zijn allebei factoren die de slagingskans van een versie vergroten. Ik hoop dat je daar wat hoop uit kan halen! Dat een stuitligging ook automatisch een keizersnede betekent is lang niet altijd zo - al lijkt het soms vanzelfsprekend. Je kan onder veel omstandigheden zelf een keuze maken. Je hebt nu het nieuws nog maar net gekregen, dus logisch dat je nog allerlei scenario鈥檚 in je hoofd hebt zitten, maar als je straks alle informatie hebt voel je vanzelf wat voor jou de beste optie is. Ik weet uit eigen ervaring dat een stuitligging echt spannend blijft totdat je baby鈥檛je geboren is, maar echt: er zijn zoveel keuzes die je nog kan maken om het op een manier aan te gaan die bij jouw gevoel past! En voor nu: stapje voor stapje. Eerst op naar de versiepoging! Veel succes!

36 minuten geleden

Reactie op mamavanleon

Hier een goede ligging tot nu toe maar ook onverwachts het nieuws dat ik wa ...
Nou ik ben blij dat het in elk geval herkenbaar is haha. Ik hoor vooral veel "wacht het maar af" en "het is wat het is". Wat ik natuurlijk zelf al prima weet maar niets afdoet aan het gevoel. Ik ga voor je duimen!!

36 minuten geleden

Reactie op Eevee_

Dat hij nu nog kan draaien en dat het je tweede kindje is zijn allebei fact ...
Dankjewel!

36 minuten geleden

Reactie op VroegwijzeHemel337762

Onze eerste was de nacht voor de liggingsecho opeens gedraaid (lag daarvoor ...
Dankjewel!

6 minuten geleden

Reactie op KellySmittt

Nou ik ben blij dat het in elk geval herkenbaar is haha. Ik hoor vooral vee ...
Ja ik hoor dat ook. Alles voor je kindje, als ze er maar veilig uit komt etc. En allemaal waar maar ik baal wel ontzettend. Vorige keer ging alles spontaan en liep ik met een week buiten rond. Duim ook voor jou dat je kleine nog draait馃グ