6 Reacties

vorige week

Iemand? :)

vorige week

Ik had vorig jaar ook rond deze tijd een BBZ, maar ik ondekte dat pas rond mijn 6 naar de 7 weken toe. Wat ik eerst opmerkte is dat ik ging bloeden in begin weinig en toen veel en drna weer weinig en dat ging dan 1 week zo door, en toen merkte ik dat ik soms schouderpijn kreeg en in de loop van die dagen ook mijn kwaaltjes zakte af daarbij verloor ik ook een heel stuk vleesprop. En bij de 7 wekenecho die geplant stond konden ze zien dat het in me eileider zat. Ohja en als ik op me linkerzij ging liggen voelde ik ook zo hele druk in me rechter eileider als of er een bal zat. Wat voor kwaaltjes voel jij precies? ( je kan altijd een vroege echo aanvragen vooral als je onzeker bent )

vorige week

Reactie op Happyspirit

Ik had vorig jaar ook rond deze tijd een BBZ, maar ik ondekte dat pas rond ...
Lief dat je je ervaring deelt. Heel naar. Hebben ze het met medicijnen kunnen oplossen? Ik heb vooral steken rechtsonderin en af en toe 'uitstraling' naar mn been. Ze wilden me nog niet eerder inplannen omdat ze denken dat de klachten van mijn 4 cm cyste komt.

vorige week

Reactie op Juli22

Lief dat je je ervaring deelt. Heel naar. Hebben ze het met medicijnen kunn ...
Nee ik moest geopereerd worden om het weg te laten halen, mijn rechter eileider hebben ze verwijderd. Ooh oke en hoe voelt je liezen aan, want kan ook bandenpijn zijn die worden uitgerekt. Heel vervelend als je niet weet wat het nou precies is he. Zolang je geen bloedverlies heb zit je wel goed, zo denk ik dan he馃槈. En googlen maakt je helemaal GEK. Wanneer mag je voor je eerste echo?. Ik zal voor nu beetje ontspannen stressen is niet goed voor je馃崁

vorige week

Reactie op Happyspirit

Nee ik moest geopereerd worden om het weg te laten halen, mijn rechter eile ...
Wat verdrietig dat je eileider verwijderd moest worden. Ik heb verschillende kwaaltjes, niet pers茅 mn lies. Vorige week wel wat bandenpijn. Ik maak mezelf gewoon echt helemaal gek.

vorige week

Reactie op Juli22

Wat verdrietig dat je eileider verwijderd moest worden. Ik heb verschillen ...
Aah oke, ik denk wel dat het goed zit bij jouw. Maar ik snap je ook helemaal is toch die angst. Voor nu is het afwachten op de echo en dan heb je echt je zekerheid, maar als je verder niet echt last heb van heftig krampen en bijna flauwvallen dan moet het goed zitten.