14 Reacties

gisteren

Misschien door het warme weer?

gisteren

Heel herkenbaar. Ik ben ook al de hele zwangerschap veel misselijk, ook met overgeven erbij, maar afgelopen weekend rond 13+1 werd het nog 10x erger en kon ik niks meer binnenhouden. Niet eens water. Ik heb hiervoor nieuwe medicijnen gekregen en een infuus met vocht, waarnaar het nu weer wat beter lijkt te gaan. Ik schrok er ook van, omdat je juist hoort dat het tweede trimester beter zou worden. Heel veel sterkte en trek optijd aan de bel!

gisteren

Ik heb dit gisteren met de verlos overlegd omdat ik nu met 15 weken ineens een terugval heb. Zij gaf aan dat het soms gebeurt dat je lichaam bij een tegenslag zoals drukke dagen of bijv een mild virus ineens weer moet wennen aan het hcg hormoon en daardoor de klachten terugkomen. Bij mij is het met een paar dagen rust weer een stuk beter

gisteren

Hopelijk je gewoon even een slechte dag ertussen. Het zou ook kunnen komen doordat je ineens teveel bent gaan doen sinds je je weer wat beter voelt. Het weer zou ook kunnen meespelen. Zelf zit ik nu voor de 7e week thuis, 14 weken zwanger nu. Deze week gaat het wat beter en kan ik weer wat beter eten en drinken. Vandaag voor het eerst naar de winkels geweest en mijn dochtertje thuis gehad, maar ook weer voor het eerst sinds een paar dagen dat mijn lijf slap voelt, meer duizelig ben en dat ik weer heb moeten overgeven. Luister naar je lichaam, pak je rust wanneer je het nodig hebt en trek aan de bel wanneer het te erg word, meer advies heb ik niet…

gisteren

Hoe gaat het vandaag met je?

16 uur geleden

Oh ik heb precies hetzelfde! 12+6 en ging even veel beter, hoop gedaan, flinke terugval.. In mijn geval toch duidelijk iets teveel gedaan :( Sterkte!

14 uur geleden

Reactie op Erka

Hoe gaat het vandaag met je?
Lief dat je het vraagt. Vandaag ook nog slecht. Gelukkig niet meer overgeven, maar mijn lichaam wilt niet eten. Met moeite 3 aardbeien gedurende de dag op. Veel slapen en drinken. Ik denk dan inderdaad gewoon te veel gedaan waar mijn lichaam meteen een halt toe riep. Nu rustig aan gaan doen en echt de rust pakken.
Hier ook een positieve piek na de 13 weken en was ervan overtuigd nu wordt het beter. Maar helaas met 14 weken weer elke dag overgeven, vaak komt het wanneer ik moe ben. Eigenlijk geeft je lichaam het heel goed aan; doe het wat rustiger aan, dat houd ik steeds in mijn achterhoofd.. op aanraden van de vk slik ik nu suprimal en dat helpt al 2 dagen, zelfs met deze warmte. Dat is heel fijn, maar denk goed om jezelf!

14 uur geleden

Reactie op AanzienlijkeGolfbreker891756

Hier ook een positieve piek na de 13 weken en was ervan overtuigd nu wordt ...
Ik heb ook suprimal gehaald op advies van vk, maar helemaal niet besproken hoeveel ik zou mogen. Hoeveel neem jij?

13 uur geleden

Bij wordt het ook erger als ik vermoeid ben/het druk heb. Aangezien je dat ook al aangeeft, zou dat misschien ook de oorzaak kunnen zijn. Als het lukt/mogelijk is, even goed je rust pakken, misschien zelfs even ziekmelden.

13 uur geleden

Reactie op GracieuzeZee876167

Ik heb ook suprimal gehaald op advies van vk, maar helemaal niet besproken ...
Je mag gewoon de bijsluiter volgen

10 uur geleden

Reactie op Erka

Je mag gewoon de bijsluiter volgen
Ik vind de bijsluiter een beetje vaag. Bij mij staat er; 1 a 2 tabletten voor aanvang van reis, zo nodig na 6 a 8 uur herhalen. Niet echt gebaseerd op dagelijks gebruik en 1 a 2 tabletten, 4x per dag, lijkt me dan toch best veel..

10 uur geleden

Reactie op GracieuzeZee876167

Ik vind de bijsluiter een beetje vaag. Bij mij staat er; 1 a 2 tabletten vo ...
Toen ik Suprimal gebruikte pakte ik in de ochtend 2 tabletten en 6-8 uur later weer. Je kan er wel erg vermoeid van worden, voelt ook niet fijn.

10 uur geleden

Reactie op Erka

Toen ik Suprimal gebruikte pakte ik in de ochtend 2 tabletten en 6-8 uur la ...
Ik was wel heel de dag door misselijk. Als je alleen een dagdeel hebt, neem je ze vlak daarvoor in. Je merkt het wel als ze weer uitwerken en je nogmaals nodig hebt.