20 Reacties

2 weken geleden
Hier heb ik alle zwangerschappen placenta aan de voorzijde gehad & indd je voelt het wel iets later dan gemiddeld. Nu bijna 14 weken en meen af en toe "wat" te voelen... Nu ook placenta voor maar wel een tweeling zwangerschap nu.

2 weken geleden
Vorige zwangerschap placenta voor gehad. Ik voelde de baby super goed en rond de normale tijd dat je de baby kan voelen ongeveer. Geen zorgen!

2 weken geleden
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de placenta voor, ik voelde dr pas bij 23/24 weken. Daarbij heb ik haar sowieso niet heel veel gevoeld, heb je van buiten bijna niets kunnen zien en heeft mijn partner haar ook niet veel kunnen voelen.
Vond het ergens wel heel jammer, maar aan de andere kant maakt het natuurlijk ook niet echt uit.

2 weken geleden
Reactie op Michelleee1996
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de placenta voor, ik voelde dr pas bij ...
Dat is zeker waar zolang het maar gezond ter wereld komt

2 weken geleden
Reactie op ConstructieveKomeet803529
Dat is zeker waar zolang het maar gezond ter wereld komt
Jaaa daarom! En het zijn dan wel echt momentjes helemaal voor jezelf, omdat andere het toch niet goed kunnen voelen of zien 😂!

2 weken geleden
Ja, toevallig hoorde ik dat ook vandaag, de echoscopist gaf aan dat ik de baby dus minder snel zou voelen. Maar de echo zag er verder goed uit en het hartje kon je wel horen

2 weken geleden
Het kán dat je de baby minder snel voelt, maar dat hoeft echt niet. Ik ben nu 13 weken zwanger van de derde en heb sinds vorige week toch echt het idee dat ik wat (van binnenuit) voel

2 weken geleden
Kan voelen indd, het hoeft niet!! Dit is mn 2e zwangerschap en beide keren placenta aan de buikkant. Ligt ook aan hoe veel je normaal van je lichaam voelt. Ik voel bijv mijn eisprong altijd aankomen, maar ook als ik in de mri lig, voel ik de stralingen in mn lichaam tintelen. Ben gewoon overgevoelig denk ik haha. De eerste zwangerschap voelde ik mijn zoontje voelde ik vanaf 12 weken. Hij was ook heel druk, zelfs tijdens de bevalling waren ze verbaasd hoe druk hij was. Hij liet mij de hele dag geen 5 min met rust😂 nu 2e zwangerschap voel ik de kleine al vanaf 10 weken ongeveer. Nu 14+4 en voel nog steeds niet dagelijks, paar keer per week. Zal niet lang meer duren voordat ik de kleine elke dag voel

2 weken geleden
Vorige zwangerschap placenta voor gehad en voelde het kindje vanaf week 19. Placenta is toen wat naar de zijkant gegaan. Heb hem altijd heel erg goed gevoeld tot blauwe plekken aan toe.

16 uur geleden
Afgelopen donderdag de 13-weken echo gehad van ons regenboogkindje 💛 & toen hoorde ik ook dat de placenta voor ligt! Nu schrok ik daar wel een beetje van, want ik dacht is dit normaal? Als hij maar niet laag ligt… Maar goed, voor nu niks om zorgen over te maken & al helemaal niet als ik jullie reacties lees 🥰