225 Reacties
8 maanden geleden
Ik kan nog niet testen, volgende week woensdag eerste test. Heb net wel twee dagen licht zitten bloeden heel erg licht. Dus dat was m’n eerste gevoel.. misschien even testen.
8 maanden geleden
Ik kan nog niet testen, volgende week woensdag eerste test. Heb net wel twe ...
Ik bloed nooit twee dagen)
7 maanden geleden
Reactie op mariafs
Dat weet ik, daarom vroeg ik me af hoe iemand er bij komt 1 week zwanger te ...
Ongeveer 1 week na de bevruchting is de innesteling, als je die voelt kan je het als bevestiging zien dat je zwanger bent. Echter staat dat natuurlijk niet vast😅
7 maanden geleden
Reactie op mariafs
Maar als je een week zwanger bent dan heb je nog niet eens je ovulatie geha ...
1 week zwanger is officieel vanaf de ovulatie. Dat zie je ook op de clearblue testen. De verloskundigen gaan uit vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie. Daar zit het verschil in
7 maanden geleden
Reactie op mariafs
Ik weet hoe het werkt 😊
Dan weet je dus ook hoe deze persoon telt
7 maanden geleden
Mensenlief, ik ben 5,4 weken zwanger. Maar ik lijk wel 2 a 3 maanden🙈 hoe hou ik dit in vredesnaam nog even stil voor de buitenwereld tot na de echo’s 🙈 nog meer mensen hier last van? Heb echt een bolle buik, alsof er een ballon in zit😂
7 maanden geleden
Reactie op Erka
Zelf klagen over je dikke buik met opgezet gevoel en dat je last van je dar ...
Jaaa dat is nog een goeie haha! Gister gingen we uit eten, toen heb ik maar gedaan of ik echt al een paar maanden zwanger was haha! Het voelt zo gek, omdat het zo opvalt 🙈
7 maanden geleden
Reactie op Erka
Zoiets werkt wel het beste, zelf de grappen al maken voor een ander het doe ...
Jaaa idd, proberen zo nuchter mogelijk te blijven doen haha. M’n zoontje van 6 zegt van de week, mama het lijkt wel alsof je een baby in de buik heb! 😂 ik zei, neeee mama heeft veel te veel gesnoept.. voordat er praatjes op school gaan haha!
7 maanden geleden
Reactie op L e o n i e
Mensenlief, ik ben 5,4 weken zwanger. Maar ik lijk wel 2 a 3 maanden🙈 hoe ...
Jep, mijn normale broeken zitten nu al te strak 😅
7 maanden geleden
Jep, mijn normale broeken zitten nu al te strak 😅
Ik had geluk, ik ben afgelopen jaar 15 kilo afgevallen dus die broeken heb ik nog😅
7 maanden geleden
Ik moet wel zeggen dat mijn werkbroek al wel begint te knellen, zelfs degene die mij te groot zat hahaha