8 Reacties
14 uur geleden
Jeetje wat heftig zeg! Geen ervaring mee, maar ik zou zoveel mogelijk hulp inschakelen vanuit je netwerk. Er komt veel op je af rondom en na de bevalling.
Sterkte!
14 uur geleden
Mijn ex is weg gegaan bij 12 weken zwangerschap. Ik weet niet hoe jullie situatie is of hij wel in beeld wil zijn? Zorg dat je 2 mensen hebt die je kan bellen mocht het zo ver zijn. Bespreek dit ook met diegene. Het geeft je veel rust als je weet wie je naar het ziekenhuis kan brengen. En laat het vooral op je af komen. Verwacht niet te veel van de mensen om je heen dit kan alleen maar voor teleurstellingen zorgen. Maak op het begin ook echt gebruik van de kraamzorg. En vraag iemand om de eerste nachten bij je te slapen ook dat brengt je veel rust.
13 uur geleden
Reactie op DeskundigeKikker795084
Mijn ex is weg gegaan bij 12 weken zwangerschap. Ik weet niet hoe jullie si ...
dat is ook heel zwaar zeg! Ja dat wel alleen je merkt in de communicatie dat het niet lekker loopt. Idd vragen als haal jij mij op om naar het ziekenhuis te gaan of niet worden niet echt beantwoord. Dus ik 2 mensen standby is zeker een goede tip! En ook idd iemand die komt slapen, dank je wel!
13 uur geleden
Reactie op GeordendeLelie372176
dat is ook heel zwaar zeg! Ja dat wel alleen je merkt in de communicatie da ...
Je mag me ook een prive berichtje sturen mocht je dat fijn vinden! Misschien net wat handiger
13 uur geleden
Reactie op DeskundigeKikker795084
Je mag me ook een prive berichtje sturen mocht je dat fijn vinden! Misschie ...
Ga ik doen! Ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurr
12 uur geleden
Oh lieverd, ik hoop dat je andere naasten hebt die je kunnen helpen en steunen.
Ik zit niet in een vergelijkbare situatie, maar wilde je wel een knuffel geven.
Is niet de tip die je zoekt, maar dat vind ik lastig te geven omdat ik mezelf er niet in herken❤️❤️😘😘