17 Reacties

3 dagen geleden

Mijn vriend heeft al een zoon van bijna 6. Dus ik heb bedacht dat wij samen crème brulee gaan maken (een grote favoriet van mij vriend) en dan lekker met z'n drieën gourmetten, met onze toetjes toe. En misschien wel zondag ontbijt op bed ook met zo'n toetje. 😜 Mijn vriend heeft dat nog nooit gehad, want dat kon zijn zoon natuurlijk niet zonder iemand. En hij houdt niet zo van eten in bed. Maar dit kruimelt niet en vindt hij echt super lekker!

3 dagen geleden

Eerste vaderdag kreeg mijn vriend een gepersonaliseerd boek

3 dagen geleden

Ik heb bij de h en m een leuk rompertje besteld met u love dad!

2 dagen geleden

Niets origineels hier haha. Mijne is een groot Ajacied dus heb een pakje gekocht 😆

2 dagen geleden

Wij hebben een boekje van Nijntje gekocht nu... bij de eerste eentje van Bobbi.

2 dagen geleden

Wij hebben al een zoontje samen van 15 maanden, vandaag gaan we als papa is werken samen knutselen, ik heb een houtje doosje bij de action gekocht mag m'n zoontje op verven en stickers op plakken en daar doen we dan de favoriete dingetjes van papa in. Leuk gedichtje erbij. En klaar is kees.

2 dagen geleden

Dit wordt de eerste vaderdag voor ons. Ik heb een boekje mijn papa is de beste gekocht als verrassing

2 dagen geleden

Ik heb zoiets laten maken
Ik heb deze laten maken.
Ik heb deze gemaakt online, komt alleen veel later aan dan vaderdag. Maar gaat om het idee :p
Ik heb help ik met mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht van kluun ;)

11 uur geleden

Een daddy supply gemaakt. Hij is voor zijn werk in America, dus een overlevingspakket met wat grappige teksten (hoe overleef ik mijn zwangere vrouw op afstand) per product erbij vond ik wel passend om mee te geven.

11 uur geleden

Reactie op BewonderenswaardigeKaketoe820632

Ik heb deze laten maken.
Deze vind ik wel heel leuk, waar heb je dit laten doen?

9 uur geleden

Ik heb een T-shirt met draagzak erin gekocht voor mijn man 😍. Een van de eerste dingen die hij zei toen we zwanger waren was dat hij graag het kindje ine en draagzak wilde dus vond dit wel heel lief 🥰

9 uur geleden

Reactie op RespectvolleGolf982886

Ik heb deze gemaakt online, komt alleen veel later aan dan vaderdag. Maar g ...
Haha deze is vet cool

Reactie op Erka

Deze vind ik wel heel leuk, waar heb je dit laten doen?
Ik heb hem via Vinted besteld. De verkoopster heeft de naam geeetveenstra. Ik hoop dat je hem zo kunt vinden!

Reactie op BewonderenswaardigeKaketoe820632

Ik heb hem via Vinted besteld. De verkoopster heeft de naam geeetveenstra. ...
*greetveenstra