13 Reacties

Ik heb visolie via eqology, dat is gewoon vloeibaar.ik vind het prima te doen! (Zit iets een lemon smaak aan toegevoegd bij degene die ik heb, dan is t prima vind ik.
Je hebt vgm ook omega3 druppels, lijkt me niet heel lekker maar wellicht het proberen waard

gisteren

Ik gebruik deze https://fitforfertilityshop.nl/product/supple-bijna-zwanger-visolie-extra/ Dan wel in combinatie met de multi en anti oxidanten, maar dit zou je ook zonder kunnen doen.

gisteren

Reactie op pinkflower83

Hoelang doe je ongeveer met 1 flesje?

gisteren

Reactie op lottex1994

Hoelang doe je ongeveer met 1 flesje?
Iets meer als 1 maand als je iedere avond 1 eetlepel neemt. (Er staat een gebruiksaanwijzing bij wat afgestemd is op verschillende situaties).

gisteren

Je kan ook omega 3 druppels zonder vissmaak kopen via Vitaminfit. Op de site staat dat je met 1 potje 60 dagen kan doen en informatie over hoeveel een zwangere in dient te nemen. Wellicht heb je hier wat aan.

Reactie op Sharoneline

Je kan ook omega 3 druppels zonder vissmaak kopen via Vitaminfit. Op de sit ...
Heb je deze toevallig thuis? Kun je zien hoeveel druppels ze aanbevelen voor zwangeren? Ik heb alleen de kindervariant thuis en moet dus even omrekenen hoeveel ik nodig heb

Reactie op OndernemendeFeniks852351

Heb je deze toevallig thuis? Kun je zien hoeveel druppels ze aanbevelen voo ...
@TS de kindervariant smaakt in ieder geval naar citroen dus dat is goed te doen

9 uur geleden

Reactie op OndernemendeFeniks852351

Heb je deze toevallig thuis? Kun je zien hoeveel druppels ze aanbevelen voo ...
Nee, heb ik niet thuis. Ik heb de capsules van Laveen. Op de site https://www.vitaminfit.eu/nl/vegan-omega-3-druppels.html?productpage=true&dev=true staat dat je 24 druppels op een dag moet nemen. Dus gok een eetlepel vol. Dit is wat zij aangeven. En dagelijkse dosering voor volwassenen staat gelijk aan 24 druppels. Volwassenen: dagelijks 250-500mg DHA/EPA totaal Zwangeren en bij borstvoeding: dagelijks minimaal 350-450mg DHA/EPA totaal.

9 uur geleden

Ik neem de visolie van arctic blue! Is echt prima

9 uur geleden

Ik heb deze ooit als tip gekregen en ben er erg blij mee, giet je op een lepel en hap slik weg. Smaakt naar citrus, structuur is een beetje gek vond ik de eerste week omdat het zo vettig is, maar smaakt zeker niet vies en vissig!

8 uur geleden

Is dit handig om te nemen??

7 uur geleden

Ik heb hele kleine pilletjes van Lucovitaal gekocht en die zijn zoooo makkelijk door te slikken!