141 Reacties

2 weken geleden

Ik doe meee! Mijne 23 april 🤞🏻🤞🏻

2 weken geleden

Wij pas 28 april… voor ons wel een 2de kindje dus weet wat er gaat gebeuren

2 weken geleden

Mijn eerste echo is aankomende vrijdag. Vroege echo vanwegen een bbz 1 jaar terug. 23 april heb ik de echte echo hopelijk blijft alles goed gaan het is zo zenuwslopend
mijn echo heb ik aankomende vrijdag 4 april ik vind t zo spannend paar maanden geleden was het hartje gestopt bij de echo…..
24 april! Nu 4 weken en 3 dagen zwanger, wachten duurt zo lang!

2 weken geleden

Ik heb 24 april de eerste🙈 Vind dat wachten na de positieve test zo verschrikkelijk! T is net of het dan nog niet echt is ofzo en je maakt je onbewust toch zorgen of alles wel goed is.

Reactie op marleenwh

Ik heb 24 april de eerste🙈 Vind dat wachten na de positieve test zo versch ...
Ik ook 24 april, en ook ik maak me zorgen is denk ik heel logisch. Wachten is gewoon vreselijk 😕

2 weken geleden

Oooh ik vind het zo spannend! Ik heb 23 april

2 weken geleden

Reactie op GekwalificeerdeEdelsteen573018

Ik ook 24 april, en ook ik maak me zorgen is denk ik heel logisch. Wachten ...
Duurt me veel te lang. T liefst heb je direct de echo zodat je een beetje gerust bent gesteld maar helaas
Wat spannend ik heb hem de 23ste! Dan 7 weken en 2 dagen volgens berekening

2 weken geleden

Wat mogen jullie allemaal optijd voor een echo met 7 weken… ik moet wachten tot 8 weken en 2 dagen
Hier ook 23 april! Wachten duurt lang.. helemaal met spanning na een ma/mk. Deze zwangerschap voelt zo anders, dus wil t liefst z.s.m. weten waar we aan toe zijn.🙈

Reactie op GemoedelijkeMelodie492035

Hier ook 23 april! Wachten duurt lang.. helemaal met spanning na een ma/mk ...
Ik ben er vandaag achter gekomen! Na een fertiliteit traject van ruim 1.5 jaar! Tis zo spannend

2 weken geleden

Mijn dochter is overleden na de geboorte en ben zwanger geraakt dmv letrozol dus een fertiliteitstraject. Vaak mag je dan eerder voor een echo.. Maar alsnog duurt het lang

2 weken geleden

Reactie op marleenwh

Ik heb 24 april de eerste🙈 Vind dat wachten na de positieve test zo versch ...
Eerst zit je te wachten om te testen en dat duurt al lang. Nu moeten we nog langer wachten🤣

2 weken geleden

Reactie op Summio

Eerst zit je te wachten om te testen en dat duurt al lang. Nu moeten we nog ...
Precies dat dus😂

2 weken geleden

Reactie op marleenwh

Precies dat dus😂
Ik probeer er positief naar te kijken. De test is positief dus ik ben zwanger. Onbewust maak je je toch zorgen, dat uitzetten kan denk ik niet

Reactie op Summio

Ik probeer er positief naar te kijken. De test is positief dus ik ben zwang ...
Nee dat denk ik ook niet! En t besef is d’r ook niet nog hahah! Heb t wel m’n ouders en m’n partner zn ouders verteld!🙈😅

2 weken geleden

Reactie op KleurrijkeSprankel135097

Nee dat denk ik ook niet! En t besef is d’r ook niet nog hahah! Heb t wel m ...
Ja wij ook aan onze ouders en onze zusjes! Je moet het toch ergens kwijt.. En als het niet goed gaat, deel je het ook..

Reactie op Summio

Ja wij ook aan onze ouders en onze zusjes! Je moet het toch ergens kwijt.. ...
Ja zeker waar! Ik werk in een risico vak waar wij t ook direct moeten vertellen. Want mag nu veel niet meer doen. Dus m’n werk weet t ook inmiddels