34 Reacties

vorige week

Ik volg even 馃檲

vorige week

Kraamzorg volgensmij voor de 12 weken. Opvang ligt aan de wachttijd, ik ben toendertijd bij m'n zoontje op het laatste moment nog gewisseld van gastouder naar kinderopvang en er was meteen plek. Maar bij veel kdv is een wachtlijst.

vorige week

Ik volg ook, ook mijn eerste echo op 22 april en heb ook echt geen idee hoe, wat, wanneer haha. De huisarts gaf ook al aan om een verloskundige te zoeken. Dat lijkt mij toch ook iets om pas na de eerste echo te regelen? 馃
Gefeliciteerd! dit vind ik dus ook super verwarrend, ik ben nu 5 weken en ik heb pas eind april de 1e echo rond de 9e week. ik volg dit topic eventjes..

vorige week

Reactie op Catharina-E

Ik volg ook, ook mijn eerste echo op 22 april en heb ook echt geen idee hoe ...
Echo heb je toch bij de verloskundige?

vorige week

Oke! Ik vind het nogal wat om voor de 7 weken echo al opvang en kraamzorg te regelen, zonder te weten of we een kloppend hartje hebben馃挆. Maar door druktes in sommige regio's is het dus haast al nodig om optijd wat te regelen.. Maar daar komen we achter door alvast een beetje te gaan ori毛nteren en informeren denk ik?馃檲

vorige week

Ik zit er ook in te twijfelen, 30 april pas de eerste echo (ook echt een mega lange tijd om te overbruggen 馃檲, morgen 5 weken namelijk). Ik denk dat ik daarna ga kijken naar die praktische dingen.

vorige week

Reactie op marleenwh

Echo heb je toch bij de verloskundige?
Ik mijn eerste echo niet, die heb ik in het UMC. Maar dat komt omdat ik via ICSI zwanger ben geworden. Na de 1e echo met 7+4 weken ga ik over naar de verloskundige. Daar heb ik de intake ook al voor staan op 30 april.馃尭

vorige week

Reactie op Babywensbijcf

Ik mijn eerste echo niet, die heb ik in het UMC. Maar dat komt omdat ik via ...
Oh tuurlijk dan is het weer anders. Sorry

vorige week

Reactie op JeugdigeTulp710087

Gefeliciteerd! dit vind ik dus ook super verwarrend, ik ben nu 5 weken en i ...
Jij ook gefeliciteerd!馃グ Ben blij dat ik niet de enige ben die hier vandaag van schrok. Dacht is even aan andere vragen hoe of wat鈽猴笍馃尭

vorige week

Reactie op marleenwh

Oh tuurlijk dan is het weer anders. Sorry
Nee nog, niks geen sorry voor nodig hoor hihi. Maar normaal gesproken bel je volgens mij je huisarts om te zeggen dat je zwanger bent en dan schakel je zelf verloskundige in zodat je daar 1e echo krijgt rond 7 a 8 weken? Of is die altijd rond de 9 a 10 weken? Daar ik heb weer geen ervaring mee hihi馃尭

vorige week

Ik volg ook

vorige week

Reactie op Babywensbijcf

Nee nog, niks geen sorry voor nodig hoor hihi. Maar normaal gesproken bel j ...
Ja klopt, ik heb inderdaad eerst de huisarts gebeld en die zeiden dat ik op zoek moest naar een verloskundige en die begeleiden je dan verder. Dus heb 24 april de eerste echo en ben dan 7+6.

vorige week

Reactie op marleenwh

Ja klopt, ik heb inderdaad eerst de huisarts gebeld en die zeiden dat ik op ...
Ohh dan zijn wij precies even ver! Want ik heb 22 april echo en ben dan 7+4馃グ Dan zijn we beide uitgerekend op 5 december! Spannend he, afwachten nu tot de 1e echo?

vorige week

Reactie op Babywensbijcf

Ohh dan zijn wij precies even ver! Want ik heb 22 april echo en ben dan 7+4 ...
Wat leuk! Ja vind dat wachten verschrikkelijk. Wil gewoon zekerheid dat alles goed is en genieten.

vorige week

Reactie op marleenwh

Wat leuk! Ja vind dat wachten verschrikkelijk. Wil gewoon zekerheid dat all ...
Precies, dat heb ik dus net zo! Eil graag bevestiging dat er een hartje klopt馃挆馃グ

vorige week

Reactie op Babywensbijcf

Ik mijn eerste echo niet, die heb ik in het UMC. Maar dat komt omdat ik via ...
Ah slim! Ik ben ook via ICSI zwanger, maar heb me nog niet aangemeld bij de verloskundige (ik dacht ik wacht tot de eerste echo), maar misschien wel slim om vast aan te melden. En.. extra gefeliciteerd!!馃帀

vorige week

Ik werk zelf in de kinderopvang en ik ga mijn baby bij mij op de opvang inschrijven na de eerste echo.

vorige week

Wij hadden een zzp kraamzorg bij onze dochter. Ivm ons complexere gezin haar direct weer benaderd.

vorige week

Jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap! 馃グ Ik ben nu pas 4+4 (uitgerekend 5-12) maar heb alles al geregeld op het moment dat ik erachter kwam met 3+3 馃ゲ Ik had er liever nog even mee gewacht tot in ieder geval de eerste echo, maar de verloskundige (die ik als eerst belde) raadde aan om echt al aan te melden bij kraamzorg en opvang. Woon wel in de randstad, wellicht dat dat de grootste reden is