7 Reacties

gisteren

Heel lastig, ik zit op dit moment in de ziektewet dus wil het ook het liefst zo lang mogelijk uitstellen

gisteren

Volgensmij had ik laatst ergens gelezen dat het niet verplicht is om te melden bij 12 weken. Ik dacht 3 maandne voor je verlof dat ik ergens zag staan. Ik zou het pas zeggen als je ziet dat je zwanger bent of je moet erge kwaaltjes hebben? Ik zelf zeg het pas na de 13 weken echo, hiervoor een miskraam gehad en gelukkig erg gesteund door mn collega鈥檚. Ik wil nu graag weten of alles goed zit voordat ik het vertel

gisteren

Ik vind het ook lastig, ik begin 1 mei met een nieuwe baan. Toen ik was aangenomen was ik nog niet zwanger. En wanneer ik begin ben ik 9 weken. Ik wacht denk ik tot de 12 weken.

gisteren

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het echt heel vroeg verteld, 8 weken ofzo al? Misschien zelfs eerder. Maar dat voelde als noodgedwongen omdat ik zo extreem moe was en misselijk, dat ik het niet kon verbergen. Achteraf vond ik dat fijn, omdat mn werk er rekening mee kon houden en ik deels thuis kon werken toen de klachten n贸g erger werden. Nu voel ik me nog fit, energiek, bijna niet misselijk (5w2d) dus nu probeer ik het uit te stellen tot na de termijnecho van 12 weken.

gisteren

Ik heb het praktisch direct aan mijn manager verteld. Maar die zorgt normaal al erg goed voor me, dus juist om die reden. Mocht ik dan een dagje extra thuis willen werken of vrij nodig hebben voor afspraken dan kan dat direct zonder gedoe. Die hoopt al maanden op een baby 馃槀. Voelt zich nu een beetje oma volgens mij.

gisteren

I feel you. Ik ben dus serieus vandaag op mijn 5e dag erachter gekomen dat ik in verwachting ben. Ik ben pas in augustus bevallen van ons derde kindje 馃槄. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, ik ben nog lichtelijk in shock maar nu al nerveus voor het moment dat ik dat moet gaan vertellen. 馃馃徏Uiteindelijk kunnen dat soort dingen natuurlijk gebeuren als je vrouwen in dienst hebt. Ik probeer het los te laten.

gisteren

Ik heb mijn werkgever direct ingelicht ivm mijn vorige zwangerschap die uitliep op een miskraam