44 Reacties

vorige week
hey, ik heb dit ook ik ben nu ook weer zwanger na een miskraam ik durf ook nu niet blij te zijn…

vorige week
Herkenbaar, zwanger na een miskraam met een bizar knallende test, maakt mij eigenlijk alleen maar heel onzeker merk ik.
En wat duurt wachten tot een echo dan lang.. nog 4 lange weken hier..

vorige week
Hier ook weer positive test na heftige miskraam die eindigde op de spoed 30 dec. Nu wel echt blij maar durf nog niet te dromen over de toekomst.. we hebben al 2 prachtige meiden en dit wordt de kers op de taart! Hopen we. Vrijdag is mijn Nod, gister positief getest. Denk dat ik ook nog wel ff wacht met aanmelden dat we alweer zwanger zijn.

vorige week
Wat heftig dat ik nu zoveel vrouwen hier zie die een miskraam hebben gehad 💔 hopelijk gaat het bij ons allemaal goed!

vorige week
Zo niet raar en heel herkenbaar. Ook ik heb helaas 2 miskramen meegemaakt. En net wat hier ook al geschreven wordt elke keer kijken bij het toiletbezoek of er geen bloed aan het wc papier zit.
Ik hoop dat het voor ons allemaal 3x scheepsrecht is 🤞🏼🍀🫶

vorige week
Heel herkenbaar, in februari m’n derde miskraam gehad, ik werd maar niet ongesteld en m’n borsten groeiden. Toch maar een test gedaan en gisteren een knaltest in handen. Ik kan niet echt blij zijn en weet ook niet hoe ik me moet voelen..

vorige week
Reactie op Norainnoflowers133
Heel herkenbaar, in februari m’n derde miskraam gehad, ik werd maar niet on ...
Spannend hoor! Ik heb vandaag 2e test gedaan na de test van maandag en hij loopt mooi op. Toch vind ik het erg spannend.. ik durf de VK ook nog niet te bellen.. ondanks dat ik toen na de MK zei dat ik wel zou bellen als we weer zouden willen beginnen met proberen haha.. nu is het al zover.. 😅😅 vind het toch wel gekkig hoor dat dubbele gevoel..
Ik heb mega trek de hele dag😬😬

vorige week
Ik ben 36, onze zoon is bijna 3 en ik heb afgelopen jaar twee miskramen gehad en moet eind volgende week ongesteld worden dus ben nu ongeduldig aan het afwachten tot ik eindelijk kan gaan testen. We willen het zo mega graag, dus hopelijk is driemaal scheepsrecht 🤞🤞🤞
Kon niet wachten dus heb de app maar alvast weer gedownload. Wat is het vrouwenbrein in combinatie met hormonen toch een bijzonder iets 🙈 hopen dat het vertrouwen in m’n lijf snel terug mag komen en ik volgende week positief mag testen.

4 dagen geleden
Ook hier veel begrip en hetzelfde schuitje. Ook de 3e zwangerschap in een half jaar. Met veel andere klachten en medisch gedoe was ik er na deze maand wel klaar mee. Had morgen een overleg staan met de gynaecoloog hoe nu verder… en nu een positieve test 🤞 Ik hoop dat het ons allemaal nu wel gegund is!

4 dagen geleden
Dit geeft mij wel weer vertrouwen. Ik heb met de vorige zwangerschap nooit zo’n duidelijke test gehad, toen ging het met 8,5 week mis en ik ben nu net 5 weken. Heb deze test om de dag gebruikt. Had ook de vorige keer nooit op cb de 3+. Hopelijk deze week wel❤️