44 Reacties

hey, ik heb dit ook ik ben nu ook weer zwanger na een miskraam ik durf ook nu niet blij te zijn…
Herkenbaar, zwanger na een miskraam met een bizar knallende test, maakt mij eigenlijk alleen maar heel onzeker merk ik. En wat duurt wachten tot een echo dan lang.. nog 4 lange weken hier..

vorige week

Heel herkenbaar! Vandaag positief getest na vorige keer een miskraam. Blij zijn lukt nog niet echt de onzekerheid overheerst meer of het nu wel goed blijft gaan

vorige week

Voor mij het zelfde, zwanger na een miskraam ! Over 3 weken hebben we een echo..

vorige week

Ik voel je! Hier ook zwanger na 2 vroege miskramen. Diep van binnen heel blij en dankbaar, maar ieder toiletbezoek zit m’n hart in m’n keel. Heel bang dat er (weer) iets mis gaat.. 😔 Probeer je vooral te focussen op wat er wél is en dat is voor nu een positieve test. 🤞🏼🍀

vorige week

Hier ook weer positive test na heftige miskraam die eindigde op de spoed 30 dec. Nu wel echt blij maar durf nog niet te dromen over de toekomst.. we hebben al 2 prachtige meiden en dit wordt de kers op de taart! Hopen we. Vrijdag is mijn Nod, gister positief getest. Denk dat ik ook nog wel ff wacht met aanmelden dat we alweer zwanger zijn.

vorige week

Wat heftig dat ik nu zoveel vrouwen hier zie die een miskraam hebben gehad 💔 hopelijk gaat het bij ons allemaal goed!

vorige week

Zo herkenbaar... vorig jaar januari missed abortion bij 10 weken, en vroege miskramen in november en februari... ik merk dat ik alleen maar praat in "als het goed mag gaan" ik ben zo onzeker, telkens met naar de wc gaan kijk ik of er geen bloed zit🥺

vorige week

Zo niet raar en heel herkenbaar. Ook ik heb helaas 2 miskramen meegemaakt. En net wat hier ook al geschreven wordt elke keer kijken bij het toiletbezoek of er geen bloed aan het wc papier zit. Ik hoop dat het voor ons allemaal 3x scheepsrecht is 🤞🏼🍀🫶

vorige week

Heel herkenbaar helaas. Mijn testen lopen ook niet lekker op. Vertrouwen hebben is super ingewikkeld.
Heel herkenbaar, in februari m’n derde miskraam gehad, ik werd maar niet ongesteld en m’n borsten groeiden. Toch maar een test gedaan en gisteren een knaltest in handen. Ik kan niet echt blij zijn en weet ook niet hoe ik me moet voelen..

vorige week

Reactie op Norainnoflowers133

Heel herkenbaar, in februari m’n derde miskraam gehad, ik werd maar niet on ...
Spannend hoor! Ik heb vandaag 2e test gedaan na de test van maandag en hij loopt mooi op. Toch vind ik het erg spannend.. ik durf de VK ook nog niet te bellen.. ondanks dat ik toen na de MK zei dat ik wel zou bellen als we weer zouden willen beginnen met proberen haha.. nu is het al zover.. 😅😅 vind het toch wel gekkig hoor dat dubbele gevoel.. Ik heb mega trek de hele dag😬😬

vorige week

Och ik snap helemaal wat je bedoelt... Ik weet sinds gisteravond dat ik weer zwanger ben na 2x een miskraam te hebben gehad. Waarvan de laatste op 19 februari was. Ik merk ook dat ik vlak ben in mijn emoties maar tegelijkertijd ook angstig. Bang dat het weer mis kan gaan...

vorige week

Same! Dit is mijn derde zwangerschap in een half jaar tijd. Drie keer scheepsrecht, zeg ik maar tegen mezelf, maar het leuke is er wel vanaf. We zien wel of het deze keer wèl lukt. Want zwanger zijn betekent bij ons nog niet meteen dat je een kindje krijgt. Hou je taai!!!

vorige week

Ik ben 36, onze zoon is bijna 3 en ik heb afgelopen jaar twee miskramen gehad en moet eind volgende week ongesteld worden dus ben nu ongeduldig aan het afwachten tot ik eindelijk kan gaan testen. We willen het zo mega graag, dus hopelijk is driemaal scheepsrecht 🤞🤞🤞 Kon niet wachten dus heb de app maar alvast weer gedownload. Wat is het vrouwenbrein in combinatie met hormonen toch een bijzonder iets 🙈 hopen dat het vertrouwen in m’n lijf snel terug mag komen en ik volgende week positief mag testen.

vorige week

Ik voel je volledig. Hier na 3 miskramen ook weer zwanger met een nog nooit zo een mooie test ooit te voren gehad, maar kan/durf nog geen moment blij te zijn..

4 dagen geleden

Ook hier veel begrip en hetzelfde schuitje. Ook de 3e zwangerschap in een half jaar. Met veel andere klachten en medisch gedoe was ik er na deze maand wel klaar mee. Had morgen een overleg staan met de gynaecoloog hoe nu verder… en nu een positieve test 🤞 Ik hoop dat het ons allemaal nu wel gegund is!

4 dagen geleden

Dit geeft mij wel weer vertrouwen. Ik heb met de vorige zwangerschap nooit zo’n duidelijke test gehad, toen ging het met 8,5 week mis en ik ben nu net 5 weken. Heb deze test om de dag gebruikt. Had ook de vorige keer nooit op cb de 3+. Hopelijk deze week wel❤️

3 dagen geleden

Je ziet wel mooie oploop zeg! Ik vind wel spannend joh.. nu ook 4.3 ik heb de 24e de echo staan.. ik zou dan 7.6 weken zijn.. nog ff geduld maar als die eerste echo al goed is ben ik al helemaal blij.

3 dagen geleden

Mijn dochter is na de bevalling overleden. Ik wil het nu dus ook zó graag maar ben wel heel bang dus ik herken het wel. Hopelijk gaat het allemaal goed 💙🩷