14 Reacties

vorige week

Hier ook pds🙋‍♀️ ik moet ook meer naar de wc als normaal en soms wat constipatie. M’n buik valt wel mee nu kwa opgeblazen

vorige week

Ik ook 5 weken en pds. Bij mijn vorige zwangerschap zelfs een verstopping gehad van 8 weken die in het ziekenhuis verwijderd moest worden 😅 Nu wel harde ontlasting maar wel om de 2 a 3 dagen. En ja die opgezette buik is bij mij ook heel extreem

vorige week

Reactie op TJSeppe

Hier ook pds🙋‍♀️ ik moet ook meer naar de wc als normaal en soms wat const ...
Dat is fijn! Ik hoop dat het zo blijft voor je ❤️

vorige week

Reactie op Cynthiaa31

Ik ook 5 weken en pds. Bij mijn vorige zwangerschap zelfs een verstopping g ...
Oef jeetje 😱. Ik hoop dat je dit keer niet naar het ziekenhuis hoeft!

vorige week

Ik ook🙋‍♀️ normaal ga ik veel minder dan nu, heel gek! De zwangerschap van mijn dochtertje zat ik juist verstopt

vorige week

Reactie op Izzyinspace

Oef jeetje 😱. Ik hoop dat je dit keer niet naar het ziekenhuis hoeft!
Dankje, dat hoop ik ook 😅

vorige week

Hier ook pds! ik ga veel minder naar het toilet dan voorheen helaas en mijn buik is ook enorm opgezet. Voor de zekerheid neem ik wel elke dag pre- en probiotica supplementen. Ook 5 weken inmiddels, maar lijk toch al minimaal 4 maanden 😂

vorige week

Hier ook pds! Toevallig vorige week naar de huisarts geweest omdat de klachten heel erg waren geworden, nou dat verklaart haha
Hier ook PDS. Vooralsnog niet veel verschil gemerkt qua ontlasting, behalve dan dat de verstopping deze week niet echt pijn deed en mijn buik ook niet heel erg gezwollen was, terwijl dat normaal na zoveel dagen wel zou zijn. Ben benieuwd hoe het gaat lopen komende maanden!

vorige week

Reactie op UmmKoko

Hier ook pds! ik ga veel minder naar het toilet dan voorheen helaas en mijn ...
Whahahaha nou bij mij is het nu opeens ook gestopt 😬

vorige week

Reactie op Izzyinspace

Whahahaha nou bij mij is het nu opeens ook gestopt 😬
Bij mij lijkt het nu beter te gaan dus ik denk dat we elkaar hebben afgelost 😂😂

3 dagen geleden

Mijn pds is verdwenen na mijn gbp operatie. Moest altijd heel snel rennen, bij mijn zoon (4 jaar geleden, nog geen gbp) was de zwangerschap (qua pds) een verademing, alles leek tijdens de zwangerschap ineens goed te liggen. 2x goed verstopt, maar dat vond ik beter dan continu te dun en veel krampen. Na gbp kan ik niet naar de wc zonder microlax. Nu zit alles muurvast en komt het er nauwelijks uit met microlax...

3 dagen geleden

Ik heb idd ook PDS en ook nog is pijnmedicatie die de boel verstopt. Maar sinds ik donderdag weet dat ik zwanger ben heb ik al dunnere ontlasting. Heel vreemd 😆

2 dagen geleden

Hier ook pds.. ik mocht blij zijn als ik 1 x per week naar het toilet kan gaan. Afgelopen december miskraam gehad maar die weken ook helemaal verstopt. Nu opnieuw zwanger 5 weken en ga bijna iedere dag heel gek dit! Maar wel heel fijn ook 🤣