21 Reacties

vorige week
Mijn zoontje lekte ook heel snel door, ik denk doordat hij best dunne benen heeft voor zijn maat luier. Heb toen wel andere luiers gekocht (huggies) maar 'snachts doe ik er twee over elkaar aan.
Als ik hem snachts helemaal om moet kleden raakt ie echt over de toeren en slaapt hij daarna niet meer.

vorige week
Ik gebruik al 12 maanden Pampers en pas bij 11 maanden gingen ze doorlekken. Ik zou een andere luier proberen als ze nu al gaan doorlekken 馃檲

vorige week
Ons zoontje plas echt super veel. Zeker 12 volle plasluiers per dag. Hij wordt ook echt wakker als die heeft geplast om verschoond te worden. Heb het idee dat hij het vervelend vindt. S nacht doe ik altijd voor het voeden verschonen, soms dus wel 3 x. Hij is dus ook nooit doorgelekt. Heb wel het voordeel dat als hij heeft gedronken hij zo weer verder slaapt in de nachten. Hij is 1x doorgelekt maar toen waren de Kruidvat luiers maat 1 te klein geworden. Ik check wel altijd dat de achterkant iets hoger uitkomt dan de voorkant, en of alle randjes goed naar buiten zitten

vorige week
Reactie op anno123123
Ons zoontje plas echt super veel. Zeker 12 volle plasluiers per dag. Hij wo ...
Oh en natuurlijk altijd z鈥檔 piemeltje naar beneden gericht voor dat de luier dicht gaat

vorige week
Reactie op anno123123
Ons zoontje plas echt super veel. Zeker 12 volle plasluiers per dag. Hij wo ...
Oh en in de nachten wordt hij trouwens niet wakker van de volle luiers maar ik verschoon hen dan toch wel.

vorige week
Reactie op Yari1992
Hij is nog geen 4kg en heel tenger, probeerde maatje 2 maar lekt ook door.. ...
Ons zoontje heeft ook dunnere beentjes en wij hadden hetzelfde probleem. Met de woezel en pip luiers van de etos is dit probleem bij ons opgelost. Ze zijn niet meer in de winkel te verkrijgen dus bestellen wij ze via bol.com

vorige week
Bij ons kwam dat omdat we luier niet goed aansloot op zijn dunne beentjes. Tip gekregen om de plakkertjes schuin naar beneden te plakken en sindsdien gaat het goed馃槉