41 Reacties

2 weken geleden

Je bent inderdaad 2 weken voor je eerste menstruatie alweer vruchtbaar. Wanneer die is kan niemand voorspellen. Je mag volgens mij wel al met de pil starten hoor?

2 weken geleden

Reactie op Ikigai

Je bent inderdaad 2 weken voor je eerste menstruatie alweer vruchtbaar. Wan ...
Ik dacht dat ook, ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb van de dokter.

2 weken geleden

Ik geef volledig borstvoeding. 3 weken na de bevalling was ik gestopt met bloeden, en 6 weken na de bevalling ben ik ongesteld geworden. Maar elk lichaam is natuurlijk anders.

2 weken geleden

En ik had trouwens het zelfde advies gekregen. Beginnen met de pil op dag 1 van de nieuwe cyclus.

2 weken geleden

Ik ben 4 weken na de bevalling voor het eerst ongesteld geworden bij flesvoeding

2 weken geleden

Verschillend dus, dan wacht ik het even af 😀

2 weken geleden

Ik ben 3 feb bevallen en nu na 6 weken en een dag ongesteld geworden

2 weken geleden

Ik ben 13 februari bevallen en als ik mijn lijf nog steeds evengoed kan inschatten als voor de zwangerschap zit ik rond een eisprong nu, dus gok binnen 10-14 dagen mijn menstruatie te krijgen.

2 weken geleden

Reactie op Iris_x

Ik ben 13 februari bevallen en als ik mijn lijf nog steeds evengoed kan ins ...
Vraag me juist af je zegt al intiem te zijn geweest, moest je geen 6 weken wachten? De gynaecoloog zei me 6 weken te moeten wachten voor infecties enz.

2 weken geleden

Reactie op Iris_x

Vraag me juist af je zegt al intiem te zijn geweest, moest je geen 6 weken ...
M'n partner kon daar niet mee wachten

2 weken geleden

Reactie op AardigeLelie111801

M'n partner kon daar niet mee wachten
Dan kon hij zijn hand gebruiken toch? Of op een andere manier? Het is echt niet slim wegens infectiegevaar om voor de 6 weken al seks te hebben. Maar goed, zelf weten natuurlijk. Hier absoluut niet, ook al wilt hij, ik hoef geen infectie en dat is tocb écht belangrijker

2 weken geleden

Ik ben 18 feb bevallen . Weet nog steeds niet of ik al ongesteld ben of dat jet bloeden door.de bevalling komt. Hoe merk je het verschil?

2 weken geleden

Ik ben ook 15 februari bevallen. Ik ben vandaag weer ongesteld geworden.

2 weken geleden

5 februari bevallen en nog niet ongesteld geworden. Ben benieuwd wanneer het gaat komen en hoe heftig het is dan😅

2 weken geleden

8 februari bevallen. Verloskundige en dokter gaven aan dat ik na 4 weken weer anticonceptie mocht (ik slik de pil). Daardoor (denk ik) nu nog geen menstruatie, maar wel de krampjes al ervaren die ik daarvoor ook kon hebben bij een eiersprong.

2 weken geleden

Reactie op 1984Ess

Ik ben 18 feb bevallen . Weet nog steeds niet of ik al ongesteld ben of dat ...
Vraag ik me dus ook af!

2 weken geleden

Bij de eerste gaf ik flesvoeding. Toen werd ik na 10 weken weer ongesteld.

2 weken geleden

Hier na 8 weken ongesteld, eerste 3 weken borstvoeding daarna flesvoeding.

2 weken geleden

Reactie op 1984Ess

Ik had eerst 2 dagen buikpijn/buik kramp en daarna begon het

2 weken geleden

Reactie op 1984Ess

Afwachten. Ik ben met 7 weken nu weer aan het bloeden, het zet alleen niet door in een volle menstruatie hoeveelheid. Heb er wel buikpijn bij. Mijn vroedvrouw en gynaecoloog denken niet aan een menstruatie omdat ik vorige maand een echo had waar geen eisprong op te zien was en ook geen verdikt baarmoederslijmvlies. Ze zeggen nog steeds van de bevalling en moet het afwachten, maar aan de bel trekken als ik veel ga bloeden of erge pijn krijg... Ik denk dus dat jij ook moet afwachten. Sowieso zit je nog onder de 6 weken en dan is de kans erg groot dat het nog geen menstruatie is.