10 Reacties

3 dagen geleden

Eet ze echt al hele potjes? Anders zou je een portie deels kunnen geven en de volgende dag de rest? Onze dochter eet echt nog maar kleine beetjes en dan 1 keer per dag. Van mijn oudste dochter kan ik me herinneren dat ik (toen ze 10 maanden was) vooral van die knijpzakjes meenam. Dat neemt een stuk mee plek in. En je kunt ook bijv banaan prakken in het hotel!

3 dagen geleden

Reactie op Joycani

Eet ze echt al hele potjes? Anders zou je een portie deels kunnen geven en ...
Nee ze eet nu zo een mini potje van 4m dus een halve van 6m.. fruit is inderdaad wel makkelijk te regelen zoals een banaan etc.

3 dagen geleden

Ik zou het allemaal daar kopen. Wij gaan daar de luiers, voeding en potjes kopen.

3 dagen geleden

Fruit pakte ik gewoon vers van het buffet. En voor avondeten hebben ze daar ook veel potjes. Kleine was wel 10maanden toen dus at wel andere dingen denk ik. Maar ze hebben vast ook potjes voor 4-6 maanden. Melkpoeder had ik 1 pot mee en verder daar gekocht (nutrilon). Idem voor luiers

2 dagen geleden

Wij zijn net terug van 8 dagen Malaga, had 1 pak voeding bij van nutrilon. De laatste twee dagen kwam ik te kort, was zoeken naar nutrilon uit eindelijk kunnen vinden in een apotheek.. normaal hebben ze het alleen op bestelling ik had dus echt geluk en voor een kleine pot heb ik €20 betaald. Neem genoeg voeding mee zeker als je Kruidvat eigen merk geeft, want die hebben ze daar zeker niet 😬 Eerst had ik een ander merk gekocht, maar die bleek meer suiker te bevatten dan nutrilon. Mocht je toch voeding te kort komen en nutrilon willen geven, dat heet in Spanje Aptamil of Almiron! Het merk Pampers wordt verkocht onder de naam dodot! Ik had eerst goedkopere luiers gekocht in Spanje, maar wat een drama 😂 ben snel Pampers gaan halen Succes en een hele fijne vakantie gewenst.

2 dagen geleden

Ohja, normaal drinkt me meisje 4/5 flessen op een dag, dat waren er in Spanje soms 9.. door de hitte :)! Dus liever teveel voeding mee dan te weinig

2 dagen geleden

Reactie op beau07

Wij zijn net terug van 8 dagen Malaga, had 1 pak voeding bij van nutrilon. ...
Kan het zijn dat je niet op de juiste plek heb gezocht? In de supermarkt bijv mercadona kan je een grote pot halen voor 11/12 euro. Nestlé nativa of nidina. Beide zijn normale voeding bij nidina zit probiotica er extra in.

gisteren

Reactie op Motherin2025

Kan het zijn dat je niet op de juiste plek heb gezocht? In de supermarkt bi ...
Nee hoor, ik heb alles uitgezocht! In Nestlé zit dus meer suiker :). Wij zijn geen voorstander van suiker, vandaar speciaal opzoek naar nutrilon

gisteren

Reactie op Motherin2025

Kan het zijn dat je niet op de juiste plek heb gezocht? In de supermarkt bi ...
Heb het ook specifiek over het merk nutrilon, dat wordt niet verkocht in de supermarkt in Spanje.

gisteren

Het nam veel plek in, maar wij namen wel eigen potten voeding mee. Scheelt op de terugweg qua ruimte, dus kon ook nog een beetje shoppen 😂 Doekjes, luiers en potjes kan je prima daar kopen! Het merk dodot is de spaanse variant van pamper luiers. Stuk goedkoper dan in Nederland, werken perfect. En potjes kan je gekoeld 24u bewaren, dus 1 potje per 2 dagen meenemen is ook een optie