10 Reacties

2 dagen geleden
Zelf nog geen wens voor een 2e (ook bv, ook nog niet ongesteld-en geen libido🤣)
Maar voor het geval die laatste terugkomt heb ik bedacht elke maand óf bij klachten te testen.
Elke maand zodat je er optijd bij bent (vooral fijn als je een sushi, alcohol, koffie, carpaccio-persoon bent🤣)
Persoonlijk had ik bij mijn baby klachten voor ik de test had gedaan, dus misschien dat ik dat nu weer zou doen.
Ik denk dat ik wekelijks testen niet zou doen. Omdat dat obsessief kan worden (+ elke week hoop en teleurstelling). Hooguit als je zin hebt om een keer flink over de schreef te gaan met eten en drinken wat je misschien niet zou doen als je wist dat je zwanger bent, dan een keer extra testen voor je gemoedsrust?

2 dagen geleden
Hier ook een borstvoedende mama, me meisje is nu bijna 8 maanden.. en al weer 10 weekjes zwanger! Ze is wel helemaal gestopt met de borstvoeding die weigert ze gewoon … door de hormonen verandert de smaak!!
Hier ben ik gaan testen omdat de hond weer niet at (was bij de eerste zwangerschap ook zo) en me dochter begon de borst te weigeren, ja hoor meteen 2 dikke strepen 🙃 geen enkele klacht gehad..

2 dagen geleden
Reactie op Cathy-Steef- Chieko
Zelf nog geen wens voor een 2e (ook bv, ook nog niet ongesteld-en geen libi ...
Goed punt, ik hou van veel dingen die niet mogen in de zwangerschap. Nu zou ik niet snel gaan testen voor een keer carpaccio maar wel een avond drinken. Doe ik toch bijna nooit meer door de bv.

2 dagen geleden
Reactie op beau07
Hier ook een borstvoedende mama, me meisje is nu bijna 8 maanden.. en al we ...
Gefeliciteerd! Wat grappig van je hond. De melk kan inderdaad zurig worden, sommige babies vinden dat niet lekker.
Hier niet zulke duidelijke tekenen gehad bij de eerste. Nu met bv kan het zijn dat ze ineens weigert te drinken.

2 dagen geleden
Persoonlijk zou ik pas bij symptomen testen... Maar dat komt denk ik ook omdat ik na de geboorte van ons zoontje pas ongesteld werd nadat ik gestopt was met bv (na 20 maanden) dus ik zou het niet snel tijdens de bv verwachten - maar goed, dat is natuurlijk mijn persoonlijke situatie. Daarnaast was ik beide zwangerschappen al vroeg in de zwangerschap misselijk en aan het overgeven dus zou er snel genoeg achterkomen 😅

14 uur geleden
Hier dezelfde situatie! Wens voor de tweede is er al en we hebben besloten dat het nu wel mag komen. Maar ik geef nog steeds volledige borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest. Ik zat zelf te denken aan maandelijks testen, voor de zekerheid. Normaal gesproken voel ik heel duidelijk wat er in mijn buik gebeurt (ik voel heel goed wanneer ik ovuleer bijv.) maar nu durf ik het niet meer te vertrouwen, dan maar testen!
Ik heb de dipsticks van sensitest besteld hiervoor, heb ze bij de vorige zwangerschap gebruikt en vond ze fijn. Ben heel benieuwd!

12 uur geleden
Reactie op Elisa78
Hier dezelfde situatie! Wens voor de tweede is er al en we hebben besloten ...
Wat leuk, ik ga voor jullie duimen! Ja vertrouwen op zwangerschapstekenen durf ik ook niet zoals anderen wel doen. Ik heb niet heel duidelijke klachten dus dan denk ik bij ieder ding hmmm zou het zwangerschap kunnen zijn.
Ik heb altijd gewoon testen van de action gebruikt. Die werken voor mij echt perfect. Als ik een twijfel geval zou hebben zou ik miss een duurdere test kopen. Maar tot nu toe niet nodig gehad en ik kon na een miskraam ook mooi zien met die testen dat het zwangerschapstestlijntje iedere week steeds vager werd.