65 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb er 1 vab mijn vorige zwangerschap! Echt onwijs blij mee! Gedaan bij BellyMoments. Ik vond het zeker het geld waard, maar mede door de prijs doe ik het nu geen 2e keer. Mijne is veredeld in oudbrons en verzwaard waardoor het echt als steen voelt en ze krasvast worden! Duus, maar mooi!

4 maanden geleden

Ik heb een buikbeeldje laten in mijn vorige zwangerschap, volledig brons en zonder armen, want inderdaad erg prijzig. Moet zeggen vind het beeldje het wel waard, maar alleen brons, omdat het dan echt ook een beeldje is (zwaar en uitstraling). De overigen waren erg licht en voelde meer aan als een plastic poppetje. Vond die persoonlijk de prijs niet waard. Het is overigens natuurlijk ook maar net wat je persoonlijk fijn vind, je budget is etc. Hoe de plastic beeldjes het volhouden weet ik niet, maar de bronze die ik heb, heb ik nu 2 jaar en staat nog prachtig te shinen. Wel al 1x gevallen, maar niks aan de hand gelukkig.

4 maanden geleden

Ik ga eind januari een beeldje laten maken! Ben dan 35 weken zwanger. Nadat ik op de We Are Pregnant beurs met diverse bedrijven had kennisgemaakt sprak Bellyprint me het meest aan, dus daar heb ik mijn afspraak gemaakt. Het lijkt me een erg mooie herinnering aan mijn zwangere lichaam en ik vond het persoonlijk een origineler en meer bijzonder aandenken dan een fotoshoot.

4 maanden geleden

Dit keer twijfel ik, heb bij mijn nov23 baby het wel laten maken en vond haar een van de goedkoopste en het geld dubbel en dwars waard. Ik heb hem bij yourbelly3d laten maken, had haar op Instagram gevonden ze zit in Almere. En de twijfel is meer omdat ik het lichamelijk best zwaar heb en het een uur rijden is.

4 maanden geleden

Ik heb vorige zwangerschap een beeldje laten maken bij PrintyBelly in Hoogvliet. Is van kunststof (3d print), maar de prijs was er ook naar (iets van 175 euro ofzo? Ipv 300+). Is dus superlicht maar vind het nog steeds een mooie herinnering.

4 maanden geleden

Pfff nee, vind hier maar 1 in de buurt en die vragen 300 euro... en dat is de goedkoopste. Vind ze wel erg mooi, maar niet mijn geld waard. Voor een lagere prijs had ik het zeker wel gedaan!

4 maanden geleden

Laten maken met 36 weken bij Bellyprint. Was met armen en 15cm toen €175. Ik kwam uit op de goedkoopste variant; niet perse omdat ik dat wilde maar gewoon omdat ik die kleur het mooiste vond. Ik bekeek hem vanochtend nog eens in het licht en je ziet dan wel duidelijke printlijnen. Vind dat zelf niet storend en hij staat normaal op een kast ivm voor het raam oid dus dan zie je het helemaal niet. Als je de printlijnen niet wilt kom je echt bij iets van brons uit en dat vond ik dan wel weer een te duur grapje. Ik twijfel nu heel erg of ik wel of geen tweede laat maken

4 maanden geleden

Vorige zwangerschap niet gedaan (toen wel een fotoshoot met mijn partner erbij), maar nu wel. Ik moet nog gaan, dus ik kan je nog niet vertellen hoe het was ;)

4 maanden geleden

Ik ga het doen, rond de 35 weken! Is inderdaad prijzig maar ik heb het als cadeau gevraagd/gekregen tijdens mijn mother blessing van al mijn lieve vriendinnen (en vrienden). Ik krijg een beeldje met armen voor 194,- euro. Maar kan zeker duurder😅 (ligt aan welk materiaal je wil als afwerking). Kon ook wat goedkoper. Doe het bij mij in de buurt ; Proudprints in Nieuwkoop.

4 maanden geleden

Ja afgelopen vrijdag gedaan, ben voor brons gegaan. Wel bijna €600 maar is het mij waard als herinnering aan de zwangerschappen. Ben bij mijnbabybuikje in Amersfoort geweest. Heel fijn en nu al blij mee 🥰

4 maanden geleden

Ik heb bij de vorige zwangerschap een beeldje laten maken. Beeldjes zijn van kunststof, dus geen plastic. Zou er nu eigenlijk ook wel weer een willen maar ik weet niet waar. Die eerst liet ik maken bij Baby Concept Store maar omdat dat voor mij bijna 2u rijden is, wil ik ergens anders. Ben toen bij hun gegaan omdat ik steeds een bepaalde pose voorbij zag komen en die zag ik toen nergens dus daarom voor hun toen gekozen.

4 maanden geleden

Ik heb de afspraak bij Bellyprint staan in januari met 35 weken. Als ik de versie die ik online het mooiste vind, in het echt ook het mooiste is ben ik idd €350 kwijt. Maar het is wel iets wat je herinnerd aan een prachtige tijd die je niet meer terug krijgt 🤷🏼‍♀️ dus wat mij betreft het geld meer dan waard

4 maanden geleden

Beeldjes zijn niet van plastic kan je namelijk zelf voor kiezen. Ik ga voor brons en extra verzwaard .. wel een stuk duurder maar super mooi 🤰🏼

4 maanden geleden

Wij hebben een afspraak staan voor het maken van een beeldje. Tijdens die afspraak beslis ik pas van welk materiaal ik het zou nemen, maar verwacht dat het vast een verzwaard beeldje zal worden waarbij de printlijnen volledig worden weggewerkt!

4 maanden geleden

Ik heb toevallig vanavond een afspraak gemaakt bij Mijn Baby Buikje in hun locatie in Zaandam. Ga hem laten maken als ik 34 weken ben, veel later durf ik niet aan. Ik vind het absoluut een hoop geld maar weet zeker dat het een mooie herinnering gaat zijn! Dit is mijn eerste kindje en ik weet niet of het nog een keer gaat gebeuren dus vond het waard om daar wat meer geld aan uit te geven.

4 maanden geleden

Ik heb precies dezelfde twijfel als jij. Het lijkt me, zoals hier ook benoemd wordt inderdaad een mooie herinnering en een tijd die misschien nooit meer terug komt. Alleen heb ik ook al een buik schildering laten maken een fotoshoot geboekt voor wanneer ik zwanger ben en dan nog eentje wanneer de kleine geboren is. Dan is mijn gedachte; hoeveel wil je eigenlijk? En dan de prijs erbij bedacht weet ik nog niet of ik het nodig en het waard vind… 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Ik heb besloten het niet te doen vanwege het geld..als wél een beeldje had willen maken neigde ik naar een post-partumbeeldje, met baby in je armen. Dat leek mij helemaal prachtig, (ik ben de laatste weken niet meer zo 'in love' met mijn pregnant-belly dus vond het een vreemd idee om deze te vereeuwigen)

4 maanden geleden

Ik vind het in ieder geval wel leuker dan bijvoorbeeld een gipsbuik omdat je hem makkelijker een plekje kan geven. Waar hang je zo’n gipsbuik op 🙈

4 maanden geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een beeldje laten maken bij BellySisters en ik heb er geen minuut spijt van gehad. Het was duur maar het zo waard… echt heel erg mooi om te zien en het is toch wel bijzonder om te zien dat je lijf dat gewoon heeft gedaan.

4 maanden geleden

-edit mod Eliza-reactie weggehaald, reclame