13 Reacties

gisteren
Reactie op FTM2025
Ik denk dat het helemaal prima is, als je baby gewoon vrolijk is werkt het ...

De kwaliteit van foto's op 24baby is echt helemaal ruk.
Staat er in dat gele vak nou enkel bv om 7.00, 12.00, en 19.00? Dus van 12 tot 19 geen tiet? Dat gaat die van mij niet leuk vinden 😅. Ik geef om 15u de borst nog, ipv hapje.

14 uur geleden
Op verzoek is ook op jouw verzoek. Is dus helemaal prima wat je doet! Ik doe precies hetzelfde en doe ook maar wat. Soms zit er maar 2 uurtjes tussen, maar omdat ik dan bijvoorbeeld weg moet krijgt hij nog een slokje.

13 uur geleden
Hier is het op beider verzoek. Moet ik weg dan wil ik dat ze voor die tijd even drinkt. Ben ik thuis dan volg ik meer haar.
Ik kijk niet echt op de klok van er mag max x uur tussen zitten. Ene dag drinkt ze veel vaker dan andere keren.
Ook mbt rond de hapjes geen vaste regel/tijd. Drinken is nog de hoofdvoedinh

7 uur geleden
Reactie op Kiimi
De kwaliteit van foto's op 24baby is echt helemaal ruk.
Staat er in dat ge ...
Ja klopt inderdaad, officieel om 15u niet meer, maar dat doe ik ook nog gewoon wel.
Het schema dat op de foto staat is:
7.00u bv
10.00 fruithapje 50g
12.00 boterham + bv
15.00 tussendoortje
17.00 avondeten 100g (groente + vlees/vis + rijst/pasta/aardappel
19.00 bv

4 uur geleden
Reactie op FTM2025
Ja klopt inderdaad, officieel om 15u niet meer, maar dat doe ik ook nog gew ...
Thanks voor je antwoord!
Ik vraag me alleen af hoe boterham+bv in de praktijk werkt. Lijkt me veel te veel in 1 keer. Zijn er mensen die dit al doen?
Volgens mij is het schema meer voor 10mnd babies dan 7mnd 😅. De meeste krijgen nog geeneens een boterham volgens mij..

1 uur geleden
Reactie op Kiimi
Thanks voor je antwoord!
Ik vraag me alleen af hoe boterham+bv in de prakt ...
Ja, het is denk ik ook meer een opbouw, ofja, zo zie ik het haha.
Wij geven om 12u nu wel een boterham zodat ze kan oefenen, maar daarvan gaat 90% uiteindelijk de grond op, dus dan geef ik daarna nog borstvoeding. Tegen de tijd dat ze die boterham echt op eet kan ze denk ik ook meer aan