6 Reacties

Sommige kindjes slapen perfect andere zijn nachten wakker. Een half uurtje troosten is helemaal niet erg. Er zijn kindjes die uren per nacht wekenlang wakker zijn. Een half uur is prima. Als je kindje meer last krijgt zou ik hem zijn speen zelfs teruggeven. De speen gaat je nachtrust niet beter maken. Met 9 maanden kan je kind maar zo weken, uren niet willen slapen met krijsen aan toe, dat hoort er allemaal bij.

gisteren

Ik heb een glow in the dark speen gekocht hij pakt hem nu zelf snachts 😅

gisteren

Reactie op Daisyleeuwarden1981

Sommige kindjes slapen perfect andere zijn nachten wakker. Een half uurtje ...
Jaa we hebben ook gezegd dat we het ook wel echt even doorzetten nog! Zeker omdat die nu dus zonder speen als die eenmaal slaapt wel veel rustiger slaapt en niet wakker word. Het is echt alleen het inslapen waar hij nu echt moeite mee heeft, wat natuurlijk helemaal niet gek is. We proberen m nu met een knuffeltje erbij te troosten. Hopelijk kan hij die straks lekker pakken om rustig is slaap te kunnen vallen

gisteren

Hou het echt vol. Wij waren met 4,5 maanden ook gestopt door dezelfde reden. Ik denk dat hij 2/3 dagen wat moeilijker in slaap viel, maar daarna ging het alleen maar makkelijker. Na 4 dagen was het sowieso alsof hij nooit een speentje heeft gebruikt. Wel raad ik aan om een knuffeltje te geven als je baby dat al niet heeft. Bij ons heeft een knuffeltje echt veel geholpen!

15 uur geleden

Dit is een tip waar je misschien niks aan hebt. Wij zijn overgestapt op een maat groter daar was ze al geen fan van. Nu is ze al ruim een week verkouden en ademt ze door af en toe door haar mond omdat haar neus steeds verstopt raakt en lukt het dus niet met speen. Ze heeft hem nu niet nodig om in slaap te vallen, knuffeltje werkt voldoende. Dus ik heb de spenen weggehaald en ze komen ook niet meer terug 🙈🥳

15 uur geleden

Reactie op josephine18

Dit is een tip waar je misschien niks aan hebt. Wij zijn overgestapt op een ...
Wij hebben die grotere maat ook geprobeerd indd! (Avent). Deze wil hij echt niet hebben hahaha maar we blijven gewoon even doorzetten komende dagen! Hij heeft vannacht weer doorgeslapen dus het heeft wel het gewenste effect tot nu toe.